![]() |
Beklijvende nieuwsberichten
Ik lees dagelijks heel wat nieuws waarover heel wat gezegd kan worden, maar er iedere maal een topic over openen in bv maatschappelijke discussies of dergelijke, gaat dan ook weer te ver en zou het forum al snel overspoelen en herleiden tot een nieuwssite.
Daarom dit topic: post hier ieder nieuwsfeit dat u iets doet. Gezien het hier K&K is bij voorkeur bizar, grappig of positief nieuws. Maar ander nieuws (bv ironisch, shockerend, een hoog fictiegehalte of gewoon slecht nieuws...) mag ook. Wel niet vergeten de bron te vermelden en er je persoonlijke mening bij te schrijven. |
Citaat:
Dit heeft een heel hoog science-fiction gehalte, maar het geeft denk ik al een indicatie over hoe al onze toekomstige kaarten (waarschijnlijk geïntegreerd in één) eruit gaan zien. :) |
Dit heeft dan weer een heel hoog: "onrealistisch en sypercynisch" gehalte:
Citaat:
(Bij die doden zijn overigens drie politie-agenten, volgens het bericht.) |
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: Morgen dezelfde maatregel voor heel de wereld aub (maar wel met subsidies afhankelijk van het inkomen) en voor bedrijven mag er een veel kortere termijn zijn om zich in orde te stellen dan voor particulieren! :oops: Als ze trouwens ook geld krijgen voor de electriciteit die ze teveel produceren zoals hier in België, zouden ze blij moeten zijn. :) Ze zullen zich het achteraf niet beklagen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als de experts er voorstander van waren zal het wel oké zijn zeker? Hoop ik toch. :? :) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Deze thread zal enkel blijven bestaan als de volgende regels strikt worden nageleefd:
Citaat:
|
Oei, sorry.
Dus dat betekent concreet dat we enkel stukjes van krantenartikels mogen overnemen, met vermelding van de bron erbij? Edit: oei, dat staat al duidelijk in je post. |
Citaat:
|
Regels? 8O
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() :twisted: |
Ok, Tronca, de draad mag nu wel dicht...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Als enkel op de clitoris likt, proef je geen bloed |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be