![]() |
Moeten er terug punten ingevoerd worden?
Hallo
Toen Gun gen tijd meeer had om de statistieken bij te houden had ik besloten geen puntenenquetes meer in te voeren, geregeld krijg ik pb'kes met de vraag waarom het puntensysteem niet meer toegepast wordt. Vandaar deze enquete moet het puntensysteem terug ingevoerd worden? |
Waar is dat toch voor nodig? Of je iemand interessant vindt of niet kan je toch niet in punten gieten? Iedereen zal wel anders denken over hoe interessant iemand is, anders hadden we allemaal dezelfde vriendenkring.
|
Citaat:
Maar sommige mensen doen echt de moeite om alle antwoorden te beantwoorden, die verdienen véél punten. anderen laten het grootste deel links liggen, die verdienen weinig. Maar aangezien het puntensysteem al langer afwezig was, mag het afwezig blijven. Het zou niet leuk zijn tov diegenen die geen puntentelling krgen. |
We zitten hier toch niet op school?
|
Mensen beoordelen met punten is zo pubers eh ;-)
|
Citaat:
zoals 1 magnumfles veuve cliquot, 1 grote duvel, 1 bak orval, 1 fles cola light of 1 fles spa bruis... 1 kg leonidas pralines.... & lotje van euromillions enz... Van zodra de moeite om FVDW te zijn met ludieke en aangename incentives beloond zou kunnen worden zal het enthoesiasme steeds hogere toppen scheren.... |
Citaat:
|
Citaat:
je hebt gewonnen ! Kom je prijs afhalen (bij niet-afhaling vervalt de prijs op 13 juli om middernacht) |
ja , why not
|
FDM is FvdW zal voor volgend jaar zijn
|
Citaat:
bij Roger? *neemt bliksemsnel zijn agenda* |
Ja, putensysteem weer invoeren. Ik wil de eerste forummer worden die van iedereen 0 krijgt wegens opzettelijke sabotage van het FVDW-subforum. :mrgreen:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daarom o.a. pleit ik voor Zwart en geel als Fvdw zo rond kerstmis ; ik hou het in het oog. wie het graag doet mag altijd Fvdw zijn dacht ik zo (tenzij de mods hem/haar bannen & daar schijnt dit subforum feitelijk voor d-te dienen..) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be