![]() |
Dubbel nicks bannen
Waarom worden deze niet automatisch geweerd
Citaat:
|
Het forumbeheer is verplicht om dit te melden bij onze overheden,indien niet zal ik getuigen !!!!
|
Dubbel nick zal ik over maken indien de vraag zich stelt
|
inderdaad, dubbelnicks moeten verboden worden en er moet krachtdadig tegen opgetreden worden ! ! ! :evil: :evil: :evil:
|
Waar maak jij je druk in, duveltje382? Je leeft in een maatschappij waar gewapende overvallen, verkrachtingen en ga zo meer verder straffeloos als fait divers mogen omschreven en behandelt worden.
En dan zou jij een mens nog verbieden om zijn gal te spuwen, als die er anders over denkt. De overheid heeft wel wat anders te doen dan zich bezig te houden met de kinderachtigheden op dit forum. Het enige probleem dat ik er in zie, is dat die poster ergens wel een kern van waarheid spreekt. De overheid zelf schijnt enkel de taal van geweld te kennen. We stevenen hier regelrecht op een doe-maar-op anarchie af en ze bevorderen het enkel en alleen in naam van verdraagzaamheid. Persoonlijk hoop ik dat we op een andere manier een mentaliteitswijziging kunnen teweeg brengen, maar het is hoogst begrijpelijk dat velen hun geloof in een vredelievende oplossing laten varren. Als de overheid alle malcontente individuen zou moeten volgen, dan vrees ik dat we een staat krijgen waarin de willekeur op een andere manier gaat heersen. Kunnen we niet gewoon op zoek gaan naar een gulden middenweg waarin iedereen min of meer tevreden kan zijn en waarmee we een maatschappij gaan creëren, waarin we elkaar echt kunnen respecteren, zonder elkaar moedwillig te pijnigen en te traumatiseren en zonder een paranoia gestapo mentaliteit. Nu hebben we de totale, straffeloze anarchie voor een bepaald deel van de bevolking en een gestapo regime voor een ander. Snap je dan niet tot wat dit aan het leiden is? Met jouw houding stuur je enkel aan op naar meer haat en achterdocht. Je hebt ondertussen je eigen forum voor je ego wat verder op te krikken. Ban en vervolg daar wie je maar wilt. Ik wens je veel succes. P.S: je bent tegen domme regelmensen, zeg je, maar als er zich hier 1 als de grote regelneef aan het aanstellen is ... Je gaat ze hier ook al dicteren. |
Citaat:
|
Citaat:
-zij vervalsen de discussie -zij beïnvloeden polls -zij dagen uit kortom, zij moeten weg! |
Ik ben geneigd akkoord te gaan met den ardennes
|
Citaat:
Op zowat ieder deftig forum zijn dubbelnicks verboden, maar hier kan dat dus wel. Ik begrijp het echt niet. |
Citaat:
|
Het is er nu eenmaal, leg je erbij neer.
Behalve indien ze superirritant zijn zoals marlientje, valkje thomas. Da's echt degoutant, en die kunnen niet snel genoeg verwijderd worden. |
Ik denk hetzelfde. Ze bieden geen meerwaarde voor het forum, vooral door de intellectuele oneerlijkheid die ze kunnen uitlokken. Maar technisch lijkt het me ook niet haalbaar om ze te bannen.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=50398 |
Citaat:
En jij weet wij zijn slachtoffer is? Of toch maar niet hé .. ik hoop van harte dat jij het niet bent |
Ok ook beheerders en moderator hebben een prive leven,maar hier gaat het wel om grave aanteigeningen jegens forummers dus ........
Dus gewoon bannen zou ik al ok vinden |
mss eens beginnen met uw dubbelnick tony ofzo?
|
Dubbelnicks: het toppunt van narcisme , u zelf zo graag bezig horen dat je bereid bent een virtuele kopie van je eigen ik te maken om toch maar uw zever verkocht te krijgen. Bah , weg ermee.
|
|
Citaat:
Of heb je gewoon zin om wat moeilijk te doen ? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be