Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Hup hup Ruskie, Ruskie hup hup (https://forum.politics.be/showthread.php?t=108078)

C2C 21 juni 2008 22:21

Hup hup Ruskie, Ruskie hup hup

Ik ben geen voetbalfundie, maar ik kijk natuurlijk wel wanneer het moet.

De Ruskies waren gewoon verpletterend. Het had 5 - 0 moeten zijn.

Ach, de Hollanders hebben Guus nog om mee op te scheppen. Maar Oranje was gewoon toch echt wel een beetje overroepen. Dat werd vanavond meer dan duidelijk.

De Ruskies worden kampioen.

Долгосрочной службы Россия.

Andro 21 juni 2008 22:23

Proficiat!

moser 21 juni 2008 22:25

Wie weet misschien een finale = rusland - duitsland

maddox 21 juni 2008 22:25

who cares? 22 idioten achter een bal aanlopend, en als ze die bal hebben schoppen ze die weg.

moser 21 juni 2008 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 3517285)
who cares? 22 idioten achter een bal aanlopend, en als ze die bal hebben schoppen ze die weg.

echt ? dat is de eerste keer dat ik dat hoor!?

Andro 21 juni 2008 22:28

Citaat:

Ach, 't is altijd beter dan dat ze met wapens spelen. ;-)

Mitgard 21 juni 2008 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3517284)

lekker historisch beladen. :twisted:

C2C 21 juni 2008 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3517284)

Laten we dat hopen.

Want dan wordt Rusland kampioen. En dat zou wel eens fijn zijn. Kwestie van den Duits op geregelde tijdstippen te laten voelen wie er het commando voert.

Of het nu gaat om aardgas, sterken drank, voetbal, of een combinatie van dat alles, de Rus blijft heer en meester en heeft den Duits altijd in de tang.

berre 21 juni 2008 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 (Bericht 3517292)
Ach, 't is altijd beter dan dat ze met wapens spelen. ;-)

ah voila, 't is dat! :-)

berre 21 juni 2008 22:38

Citaat:

8O

Everytime 21 juni 2008 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 3517296)
Laten we dat hopen.

Want dan wordt Rusland kampioen. En dat zou wel eens fijn zijn. Kwestie van den Duits op geregelde tijdstippen te laten voelen wie er het commando voert.

Of het nu gaat om aardgas, sterken drank, voetbal, of een combinatie van dat alles, de Rus blijft heer en meester en heeft den Duits altijd in de tang.

Helaba, rustig, ik ben voor Duitsland!!!!;-)

C2C 22 juni 2008 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 3517343)
Helaba, rustig, ik ben voor Duitsland!!!!;-)

Ik zeg: 3 - 0 voor de Russen.

Dronkoers 22 juni 2008 12:30

Ik zeg: Is da ver gedaan da EK? ;-)

moser 22 juni 2008 12:33

Vanavond mediterraanse derby! Met 2 van de mooiste volksliederen er bovenop !

Patriot! 22 juni 2008 12:44

:cheer: Andrei Arshavin :cheer:

Pelgrim 22 juni 2008 12:59

De Russen hebben mij vannacht tot drie uur wakker gehouden. Zelfs als ze kampioen worden ga ik hen uitlachen omdat ze op geopolitiek vlak de pispaal van de wereld zijn. Rusland heeft geen betekenis meer en komt alleen in het nieuws omwille van corruptie of misdaden tegen de tsjetsenen.

Dronkoers 22 juni 2008 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 3518259)
De Russen hebben mij vannacht tot drie uur wakker gehouden. Zelfs als ze kampioen worden ga ik hen uitlachen omdat ze op geopolitiek vlak de pispaal van de wereld zijn. Rusland heeft geen betekenis meer en komt alleen in het nieuws omwille van corruptie of misdaden tegen de tsjetsenen.

Zoiets al belgie? ;-)

Jaani_Dushman 22 juni 2008 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3518273)
Zoiets al belgie? ;-)

Met dat verschil dat België heel goed gebalanceerd is: we scoren even goed qua voetbal, eurosong, corruptiebestrijding en erkenning van rechten van naar onafhankelijkheid snakkende volkeren.

C2C 22 juni 2008 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 3518259)

Lol, de Russen zijn op alle vlakken aan een enorme opmars bezig.

Ze controleren Europa via hun energievoorraden (de Europese energieafhankelijk groeit schrikbarend). Ze rijven gigantische voorraden cash binnen. Ze investeren niet enkel in zichzelf, maar, zoals alle intelligente landen, nu ook al in Afrika - het continent van de toekomst. En hun eigen landbouwpotentieel is onaangeboord en zal de wereldvoedselmarkt binnenkort domineren. De Russische economie groeit aan 8 �* 9% per jaar.

Geen wonder ook dat Rusland deel uitmaakt van de zogenaamde BRIC-landen, die de wereld gaan domineren.

Het oude geriatrische Europa stelt niks meer voor op het wereldtoneel en bloedt leeg. Rusland daarentegen heeft nog niks laten zien.

Het feit dat de Russen Europees voetbalkampioen worden is dus maar een symptoom van de enorme remonte die dat land op elk denkbaar vlak maakt.

largo_w 22 juni 2008 13:41

ist hier dat we mogen komen lachen met die keeskoppen? jah kvind geen draad terug dus zal ik het hier maar even komen doen...
:cheer: rusland:cheer:
T is stiiiiiilllll aaan den overkant tiiiiis stiiiiil aaan den overkant...
OOOOOOOoooh wat zijn die kezen stil. OOOOOooooh wat zijn de kezen stil...

:-P:-P Heerlijk gewoon :twisted::-P
oranje uitgeschakeld door...Rusland :rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be