Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Vindt u dat er in ons land te veel vreemdelingen zijn ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=10808)

Cynicus 21 maart 2004 11:12

Vindt u dat er in ons land te veel vreemdelingen zijn ?

marijke 21 maart 2004 11:22

tevéél ?even nuanceren..er zijn er genoeg..méér moet zeker ni..de wer kloosheid, is nu al zo groot..
Als ze zich aanpassen, en dat is tenslotte toch de meerderheid;dan ben ik gewonnen voor een uitdovingsbeleid.. :?

Cynicus 21 maart 2004 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marijke
tevéél ?even nuanceren..er zijn er genoeg..méér moet zeker ni..de wer kloosheid, is nu al zo groot..
Als ze zich aanpassen, en dat is tenslotte toch de meerderheid;dan ben ik gewonnen voor een uitdovingsbeleid.. :?

Zelfs als er een strikte immigratiestop zou komen, dan nog zou het aantal vreemdelingen stijgen omdat zij nu eenmaal gemiddeld genomen aanzienlijk meer kinderen krijgen dan de mensen van ons eigen volk.

marijke 21 maart 2004 11:56

Ik heb gelezen, dat de regering nu toch stilaan aan het werk maken is van uitgeprocedeerden..Dat is dan ook hoog tijd..
Voor de rest..tja..wat kan ik daarop zeggen..Daar zitten ook goeden onder hé..(zelfs onder de marokkaanse bevolking :wink: )
Van nu af, grenzen dicht.. t'zou ideaal zijn..

Raf 21 maart 2004 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marijke

Zelfs als er een strikte immigratiestop zou komen, dan nog zou het aantal vreemdelingen stijgen omdat zij nu eenmaal gemiddeld genomen aanzienlijk meer kinderen krijgen dan de mensen van ons eigen volk.

Fout. Onderzoek heeft uitgewezen dat de burgers van vreemde origine in ons land gemiddeld niet meer of minder kinderen krijgen dan de autochtone bevolking.

circe 21 maart 2004 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:

Fout. Onderzoek heeft uitgewezen dat de burgers van vreemde origine in ons land gemiddeld niet meer of minder kinderen krijgen dan de autochtone bevolking.

Dan de "autochtone" bevolking? of inclusief de genaturaliseerde belgen?

Raf 21 maart 2004 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:

Dan de "autochtone" bevolking? of inclusief de genaturaliseerde belgen?

Het staat er toch: de autochtone bevolking.

circe 21 maart 2004 13:32

dan is het wel "toevallig" dat ik enkel autochtonen ken met 1, 2 of zeer zelden maximaal 3 kinderen, terwijl al de allochtonen (moslims) die ik ken ergens beginnen met vijf..... :lol:

Raf 21 maart 2004 13:33

Citaat:

dan is het wel "toevallig" dat ik enkel autochtonen ken met 1, 2 of zeer zelden maximaal 3 kinderen, terwijl al de allochtonen (moslims) die ik ken ergens beginnen met vijf..... :lol:

Je kent blijkbaar alleen de "verkeerde" allochtonen. :wink:

Weisse Wolf 21 maart 2004 13:40

Citaat:

Citaat:

Dan heb ik toch mijn twijfels over het waarheidsgehalte van dat onderzoek. Kan je wat meer informatie geven over dat onderzoek?

Raf 21 maart 2004 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:

Dan heb ik toch mijn twijfels over het waarheidsgehalte van dat onderzoek. Kan je wat meer informatie geven over dat onderzoek?

Kijk bijvoorbeeld eens bij de Vlaamse Regionale Indicatoren (VRIND) van de Vlaamse Gemeenschap.

Weisse Wolf 21 maart 2004 13:49

Citaat:

Inderdaad, bijna tachtig procent van de allochtonen in mijn omgeving hebben minstens drie kinderen. Zelfs gezinnen met zes kinderen zijn geen uitzondering. Als je weet dat de meesten dan ook nog eens een partner importeren uit het thuisland of uitgehuwelijkt worden dan moet je tot de vaststelling komen dat wij ooit een etnische minderheid gaan worden. Het "eigen volk" wordt ingehaald.
Citaat:

De vreemdelingen worden door gewetenloze Franstalige en Belgische politieke machten als huurlingenlegers ingezet tegen Vlaanderen en tegen de Vlamingen.

illwill 21 maart 2004 14:00

Citaat:

Citaat:

Neen het zijn waarschijnlijk enkel de rascisten die toevallig enkel de slechte tegenkomen. :wink:

Raf 21 maart 2004 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:

Neen het zijn waarschijnlijk enkel de rascisten die toevallig enkel de slechte tegenkomen. :wink:

Daar zeg je zo wat...

Weisse Wolf 21 maart 2004 14:07

Citaat:

Citaat:

Kijk bijvoorbeeld eens bij de Vlaamse Regionale Indicatoren (VRIND) van de Vlaamse Gemeenschap.

Daar vind ik niks terug waaruit zou moeten blijken dat allochtonen evenveel kinderen als autochtonen hebben. Cijfers moet ik hebben en liefst uit een sluitend onderzoek, geen cijfers waar men zelf niet zeker van is of ze wel juist zijn.

Weisse Wolf 21 maart 2004 14:08

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Daar zeg je zo wat...

Woon jij in een buurt met veel allochtonen?

Raf 21 maart 2004 14:11

Citaat:

Citaat:

Daar zeg je zo wat...

Nu niet meer, maar ik woonde eerder in Mechelen, Antwerpen en Leuven en ik werkte bovendien in de buurt van het zuidstation in Brussel. Probeer dus maar niet om te laten uitschijnen dat ik een wereldvreemd creatuur van de boerenbuiten ben, want dat ben ik niet.

snofla 21 maart 2004 20:23

Citaat:

Citaat:

Nu niet meer, maar ik woonde eerder in Mechelen, Antwerpen en Leuven en ik werkte bovendien in de buurt van het zuidstation in Brussel. Probeer dus maar niet om te laten uitschijnen dat ik een wereldvreemd creatuur van de boerenbuiten ben, want dat ben ik niet.

Kun je dat bewijzen?

Cynicus 21 maart 2004 20:24

Citaat:

Citaat:

Waarom bent u daar verhuisd ?

querty 21 maart 2004 20:31

In de steden misschien wel, maar zo als je buiten de steden gaat kom je niet veel vreemdelingen tegen. Het hangt er dan ook vanaf hoe je het bekijkt, iemand die bijvoorbeeld in een stad als Antwerpen woont en daar honderd mensen kent, heeft bijna 400 000 vreemdelingen rond zich wonen. :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be