![]() |
Kris Peeters in Buitenhof
Kris Peeters komt nu in Buitenhof op Ned I.
Ik ben benieuwd, wat hij gaat zeggen over de toekomst van Vlaanderen. |
Ik zie hem (nog) niet, of ben ik te laat binnen gesprongen? Ik ben beginnen kijken om 12:17.
|
hij is al terug weg. 12.47h.
|
Hij mag de eerste premier worden van "de Verenigde Nederlanden":lol:
|
Ik val altijd in slaap als ik die kerel op tv zie verschijnen :lol:
|
Citaat:
ik niet hoor! bij mij mag hij zelfs eens afkomen. Desnoods stem ik op zijn partij. |
Zijn functie zal wel gauw door het Belgisch volk worden afgeschaft wegens totaal overbodig, schadelijk voor ons land en te duur.
|
En weer eentje die zich haast te verklaren geen seperatist te zijn, maar wel meer bevoegheden voor Vlaanderen wil. Dat is een laffe-mensen-onafhankelijkheid. Wel de lusten, maar niet de lasten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In mijn dromen wel nog steeds ;-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit was wel een trendbreuk van de troebele betrekkingen tusen Nederland en Belgie van de afgelopen deccennia. Op de vraag naar nut en noodzaak van de vele regeringen in Belgie ,wist hij geen duidelijke uitleg te geven. Daarom zal voor de Nederlanders ,die dit forum niet bezoeken, Belgie een niet te begrijpen buurman blijven. Ook het zwakste punt van Nederland kwam weer eens op tafel, nl de grote brei aan regelgeving ,bestuur en overheid. In dit geval de 1e kamer, die het uitdiepen van de Wester-Schelde ophoudt. Kortom, eerst zullen Nederland en Belgie beide een grote opruiming moeten houden van hun overschotten aan bestuur, om tot goede samenwerking en in de toekomst een eventuele vereniging van Nederland en Vlaanderen, te kunnen komen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be