Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Zijt Gij Een Roker? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=108088)

Patriot! 22 juni 2008 11:30

Zijt Gij Een Roker?

Geen gezever over gelegenheidsroken, soms roken en al die andere pretentieuze blabla: zijt gij roker of zijt ge het niet?

Mitgard 22 juni 2008 11:33

oei, klinkt precies als een politieverhoor...

Dronkoers 22 juni 2008 11:34

Ben ik nu een crimineel?

Zwartengeel 22 juni 2008 11:38

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3518030)

Bijlage 34936

Waar waart gij den vijfentwintigsten augustus van het jaar negentienhonderd vierenveertig, om tien uur in den voormiddag?

Jazeker 22 juni 2008 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3518036)

NWO! 8O

Waar is Pindar als je hem nodig hebt?

Havana 22 juni 2008 11:42

ik beken. Ik rook elke dag een lange sigaret met hollandse groenten.

Savatage 22 juni 2008 11:47

Ex-roker, ondertussen al 2,5 jaar. Als ik nu nog zou roken, zou ik er vandaag ongetwijfeld 1 of 2 pakjes hebben doorgejaagd in deze examenperiode.

Patriot! 22 juni 2008 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3518030)

Rokers zijn dan ook criminelen volgens onze vrienden in 't gouvernement.

Tavek 22 juni 2008 11:50

:D

Hoe heviger de strijd tegen het roken hoe beter : vrijheid van gaan en staan voor de niet rokers is essentieel !

Dronkoers 22 juni 2008 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 3518064)

Hoe heviger de strijd tegen het roken hoe beter : vrijheid van gaan en staan voor de niet rokers is essentieel !

Mensen met eau de weetikveelwa irriteren mij ooik, verbannen? ;-)

Patriot! 22 juni 2008 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 3518064)

Daar zou ik veel op kunnen zeggen, maar ik ga de vlammende tirades voor serieuzer threads houden, hier voer ik slechts mijn survey uit! Komt allen naar mijn volkstellingsbureau der rokende medemens!

Kazan 22 juni 2008 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3518067)
Mensen met eau de weetikveelwa irriteren mij ooik, verbannen? ;-)

Maar daar krijgde geen longkanker van hé ;-)

Dronkoers 22 juni 2008 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 3518072)

Weet ik nog nie, maar luchtwegirritaties wel ;-)

Mitgard 22 juni 2008 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 3518072)

de grootste veroorzakers van kanker zijn alle vormen van vervuiling zoals fijn stof, pesticiden, zware metalen, cadmium, benzeen, en chemische stoffen in cosmetica, allemaal veroorzaakt door verkeer en industrie.
maar dat zijn twee heilige huisjes waar niet aan geraakt mag worden, dus wordt alles maar op het roken afgeschoven.

Kazan 22 juni 2008 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3518104)
de grootste veroorzakers van kanker zijn alle vormen van vervuiling zoals fijn stof, pesticiden, zware metalen, cadmium, benzeen, en chemische stoffen in cosmetica, allemaal veroorzaakt door verkeer en industrie.
maar dat zijn twee heilige huisjes waar niet aan geraakt mag worden, dus wordt alles maar op het roken afgeschoven.

Tja, als je daar bovenop gaat roken, dat is het helemaal naar de kloten.:-P

moser 22 juni 2008 12:10

Verkeer en industrie hebben een nut , daarom dat daar niet aan geraakt worden. Dat zijn dingen die essentieel zijn voor onze samenleving. Die pafstokskes hebben geen maatschappelijk nut . Ze maken de roker zelf ziek , plus nog een keer de mensen in hun omgeving. Ik wel best afzien omdat de huisarts met zijn wagen naar een patient rijdt en zo vervuiling veroorzaakt , maar ik ga niet afzien omdat een of ander bourgondier een sigaar wil roken na zijn maaltijd en terwijl maar eventjes gif in mijn longen blaast. Ik spuw ook niet in zijn gezicht of ejaculeer ook niet op zijn kleren , en dat is zelfs minder erg want daar ga je niet van dood !? :p

Mitgard 22 juni 2008 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3518123)
Verkeer en industrie hebben een nut , daarom dat daar niet aan geraakt worden. Dat zijn dingen die essentieel zijn voor onze samenleving. Die pafstokskes hebben geen maatschappelijk nut . Ze maken de roker zelf ziek , plus nog een keer de mensen in hun omgeving. Ik wel best afzien omdat de huisarts met zijn wagen naar een patient rijdt en zo vervuiling veroorzaakt , maar ik ga niet afzien omdat een of ander bourgondier een sigaar wil roken na zijn maaltijd en terwijl maar eventjes gif in mijn longen blaast. Ik spuw ook niet in zijn gezicht of ejaculeer ook niet op zijn kleren , en dat is zelfs minder erg want daar ga je niet van dood !? :p

welk nut hebben al die mensen die straks weer op vakantie gaan naar het zuiden, met auto of vliegtuig, welk nut hebben al die plezierritjes?
welk nut heeft het om afval te lozen in het water of in de grond als men het ook veiliger en properder kan verwerken?

Kazan 22 juni 2008 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3518142)
welk nut hebben al die mensen die straks weer op vakantie gaan naar het zuiden, met auto of vliegtuig, welk nut hebben al die plezierritjes?

Je zegt het zelf. Plezierritje :roll:

Citaat:

welk nut heeft het om afval te lozen in het water of in de grond als men het ook veiliger en properder kan verwerken?
Dat heeft idd geen nut, tenzij mss omdat lozen gratis, maar ik zie de gelijkenis met roken niet. (bij datgene over die plezierritjes ook niet trouwens)

Dronkoers 22 juni 2008 12:40

Het wordt eens tijd dat niet-rokers uit café's worden geweerd ;-)

Patriot! 22 juni 2008 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3518198)
Het wordt eens tijd dat niet-rokers uit café's worden geweerd ;-)

Juist, hun gezaag is veel irritanter en misselijkmakender voor het clienteel dan de rook.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be