![]() |
Ik heb een gele kaart gekregen :|
![]() Reden persoonlijke aanval maar hoeveel gele kaarten voordat ik een roie krijg? Mag ik soms met de rechter (moderator) onderhandelen of niet ? Er staat ook totale punten (0) Wa wil dat zeggen ?? :roll: |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kortom: geen vrijheid van meningsuiting of tenminste beperkt want normaal gezien zou het wel kunnen mogen om bevoorbeeld tegen een forumlid(*) te zeggen oh klote *, ik ga u mama's kut pompen! stinkende aap; bol het af! :-D Sommige mensen zouden dit als "persoonlijke aanval" zien maar mensen die tegen vrijheid van meningsuiting zijn gaan naar moderator klagen :evil::evil: |
Citaat:
Ik blijf erbij dat er een omschrijving nodig is van de notie "persoonlijke aanval". |
Citaat:
Normaal zou dit internationaal moeten gebeuren maar of dit gaat gebeuren weet ik niet want het kan best zijn dat volgens iemand uit India "u koe stinkt" zeggen een persoonlijke aanval kan zijn :-D .. maar dingen die voor imperialisten geen voordelen opbrengt vindt geen plaats in de discussies van VN!! |
Citaat:
Persoonlijk zou ik geneigd zijn te zeggen dat alles wat op de man speelt ipv op de bal een persoonlijke aanval is. Iemands uitspraak afkeuren kan wel. Welke woordkeuze je daarbij gebruikt hangt af van je eigen smaak/stijl ... (ik denk niet dat iemand geband kan worden omdat zijn uitspraken van niet veel fatsoen getuigen zeg maar). Maar de persoon die die uitspraak heeft gedaan afkeuren op basis van die uitspraak, gaat m.i. te ver en is een persoonlijke aanval. Als je twijfelt kan je op het driehoekje klikken en als de moderatie ingrijpt zijn ze het erover eens dat het om een persoonlijke aanval ging. |
Wat me gewoon opvalt, is dat de laatste weken de grens daarvoor willekeurig verschoven wordt.
|
Citaat:
|
In een wat enge definitie van het begrip zijn minstens 51 % van alle berichten op dit forum
te katalogizeren als "persoonlijke aanval". Zelf heb ik me er ooit aan bezondigt met ironische bedoelingen, ongelukkig genoeg bij iemand die "serieus" meende wat hij vertelde en waarbij de woorden "nazizwijn" - die niet persoonlijk tegen hem gericht waren, toch in het verkeerde keelgat geschoten waren. Er zijn dus sommige woorden/uitdrukkingen die je alhoewel passend in een ironische boutade, beter niet op dit Forum gebruikt. (nazizwijn is er een van). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be