Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Forummer van de week (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=169)
-   -   Laya is de achtenvijfentigste forummer van de week (https://forum.politics.be/showthread.php?t=108105)

Pluche 22 juni 2008 17:16

Laya is de achtenvijfentigste forummer van de week

Het is weer zondag tijd voor een nieuwe FvdWn Weezer heeft Laya als zijn opvolgster gekozen. Laya beschrijft haarzelf als volgt:

Dag Pluche,

Die kandidatuur moet gesteld zijn in een vlaag van waanzin maar ik aanvaard het graag (na het lezen van het reglement, sommigen hebben het hier nogal moeilijk met mijn partnerkeuze en laten het niet na daarom af en toe ferm beledigend uit de hoek te komen.)
Denk dat het de bedoeling is dat ik me nu even kort voorstel:

Gegroet medeforummers, even in grote lijnen wat over mezelf, ik ben in feite een heel eenvoudig meisken, geboren begin jaren '70 in een arbeidersgezin en wel heel vroeg aan 'het leven' begonnen: ik maakte de middelbare school niet af om met mijn lief (later echtgenoot) een eigen zaak te beginnen op 17 jarige leeftijd.
Dat was een vorig leven, intussen ben ik hertrouwd met iemand uit het Midden-Oosten, opgegroeid in een heel andere cultuur dus maar ik ervaar dat eerder als een uitdaging dan een struikelblok.
Politiek zegt me niet zo heel veel maar ik discussieer wel es graag en zo ben ik ooit op dit forum terecht gekomen. Ik combineer een parttime job met een zaak in partnerschap met mijn man en probeer het 'huishouden' ook nog es draaiende te houden maar af en toe moet dat alles toch wijken voor de écht belangrijke en toch simpele dingen des levens.
Vraag maar raak zou ik zeggen.
Groeten.

Pluche 22 juni 2008 17:17

De traditionele openingsvraag: hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssaus?

Pluche 22 juni 2008 17:36

Wat vind je van Helmut Lotti?

Laya 22 juni 2008 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 3519001)
De traditionele openingsvraag: hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssaus?

Laat ons zeggen: gemiddeld eens/week. Nooit uit de frituur, 9 op de 10 keer handgeschild en -gesneden. Liefst met stoofvlees en mayonaise.

moser 22 juni 2008 17:41

Kun je jezelf eens politiek situeren?

Weezer 22 juni 2008 17:48

Wat vind je van Nederland(ers)?

Laya 22 juni 2008 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 3519051)
Wat vind je van Helmut Lotti?

:-) ... goeie vraag. Een jaar of 20 geleden had de baas van ons stamcafé in Berlare een mastodont van een feesttent gehuurd en Helmut geboekt. Het moment was heel slecht gekozen: een paar dagen na Berlare kermis, ieders geld was op en men moest nog bekomen van 4 dagen feesten. Resultaat: we waren daar met een 'man' of 20. Een financiële aderlating voor de cafébaas maar Helmut heeft daar heel goed op gereageerd en het beste van zichzelf gegeven.
Ik volg zijn carière niet maar we kunnen toch tenminste stellen dat hij het ver geschopt heeft als eenvoudige gast.

Laya 22 juni 2008 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3519061)
Kun je jezelf eens politiek situeren?

Velen stoppen me hier in een uiterst links vakje maar ik ben het daar helemaal niet mee eens.

Laya 22 juni 2008 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 3519073)
Wat vind je van Nederland(ers)?

Ze zijn op zijn zachts gezegd mondiger, opener dan wij. Nederlands is als je't mij vraagt een bijzonder geschikt land voor een korte vakantie, ik verkies de weinig bebouwde kustlijn veruit boven de onze.

toccata 22 juni 2008 18:20

Wat vind je het mooiste nederlandse woord?

eric v68 22 juni 2008 18:22

uit welk deel van Vlaanderen kom je.

algemene indicatie hè.
ik hoef geen adres met routebeschrijving.;-)

Laya 22 juni 2008 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 3519128)
Wat vind je het mooiste nederlandse woord?

Slaapmutsje

Laya 22 juni 2008 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eric v68 (Bericht 3519135)
uit welk deel van Vlaanderen kom je.

algemene indicatie hè.
ik hoef geen adres met routebeschrijving.;-)

Ik ben geboren in Aalst maar woon nu nabij Dendermonde.

eric v68 22 juni 2008 18:32

ken je het boek Eurabië van de schrijfster Bat Ye'or

toccata 22 juni 2008 18:35

Wat is je lievelingsmuziek?

eric v68 22 juni 2008 18:37

in welke delen van nederland ben je nog nooit geweest ?

Pluche 22 juni 2008 18:54

Wie is het meisje op je avatar?

Pick Nick 22 juni 2008 20:40

Ondervind je soms culturele problemen in je multicultureel huwelijk?

Laya 22 juni 2008 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eric v68 (Bericht 3519158)
ken je het boek Eurabië van de schrijfster Bat Ye'or

Neen, dat ken ik niet.

Laya 22 juni 2008 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 3519166)
Wat is je lievelingsmuziek?

Vooral de muziek uit mijn tienerjaren, de jaren '80 maar ik kan van heel veel muziekstijlen genieten. Bij tijden zelfs klassiek, hangt van mijn humeur af.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be