![]() |
Polly pas op! België laat verkeerde gevangene vrij
Een Belgische gevangene is twee weken geleden 'per ongeluk' op vrije voeten gekomen. De man werd twee weken geleden vrijgelaten uit de gevangenis van Vorst, maar het personeel verwarde hem met een andere gedetineerde die op één letter na dezelfde achternaam droeg. Die man had zijn straf uitgezeten en mocht wel vrijkomen.
De Belgische justitie heeft de fout pas gisteren ontdekt en sloeg direct groot alarm. De man rijdt mogelijk rond in een Volkwagen Golf en zou zijn gesignaleerd in Brussel. Hij is mogelijk gewapend. |
En die andere? Zit die nog altijd vast? :-D
|
wahaha, die domme belgen toch!
|
Citaat:
Iemand moet boeten en het gaat niet het gevangeniswezen zijn. Dus wie beter dan de gevangenen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
denk jij dat ook niet bijna dagelijks? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij is in Noord-Holland gesignaleerd, de politie opende zojuist een klojacht op hem.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Duinen, bij Schoorl bijna 60 meter hoog! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dankje, Derk. Nu voel ik me pas op mijn gemak in Brussel.
Ik woon een gemeente naast Vorst, maar dat wist je al. :P |
Ja, waar is de tijd dat Freddie Horion nog eens ontsnapte. Toen durfden wij niet op onze fiets naar huis hoor! Mijmeren...
|
Citaat:
|
Citaat:
jij gaf al eens blijk van een vreemd soort masochisme waarbij je het leuk vond om afgewezen te worden of je hart te laten breken of zoiets. :? enfin, belgie zo haten dat je je met plezier door hollanders belachelijk laat maken, best zielig hoor. of denk je misschien dat hollanders de walen bedoelen wanneer ze het over 'domme belgen' hebben? |
Citaat:
Citaat:
Ik dacht dat wij, edel volk der Belgen, ons steeds beroemden op een ferme dosis zelfspot. |
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be