![]() |
Ik ga zondag in een Chesna een rondvlucht maken!
Maar ik heb hoogtevrees.......:-(
Ik moet mee! |
Citaat:
|
204? zo'n kleintje?
|
Citaat:
Ik maar 2 keer eerder gevlogen, waarvan 1 keer in een heli! ![]() |
Citaat:
Het kan daarboven dan nogal eenzaam worden zie je. Maar verder: het is ontzettend leuk om met zo'n Chesnake mee te vliegen. Heb dat ook ooit eens gedaan een tiental jaar geleden. Was z�*lig. Ik vroeg me af waarom ik persé was uitgenodigd, maar blijkbaar moeten piloten in spé een aantal uren mét passagiers gevlogen hebben. Blijkbaar ben jij ook proefkonijn! |
Citaat:
|
Parachute aandoen... Ik kan Javelin aanraden.
Ik ben ettelijke malen met een 206 opgestegen maar geen enkele keer mee geland. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:oops::oops: serieus! ik dacht er zèlf aan toen we al ginderboven zaten. beetje bangelijk hoor zo met z'n tweetjes alleen.... maar geen nood, de piloot heeft me toen netjes gewezen hoe ik de radio kon gebruiken en hoe ik dan de luchthaven moest oproepen die me dan naar beneden zouden begeleiden... geruststellend toch? Maar wèl weten waar die radio hangt dus hé. |
Als de piloot maar genoeg tankt, want met die benzine prijzen van tegenwoordig zou hij/zij daar wel eens op kunnen gezuinigen.
Verder geen angst, zelf met hoogte vrees heb je geen last van hoogtes, want de bodem van het vliegtuigje zit toch direct onder je voeten. Anders TAP 62 meenemen, gaat vanzelf open en moet je niet besturen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen zorgen maken. Die delta-ULM's, dat zijn pas echte doodskisten :-(
|
Citaat:
Derk, t'is Cessna ipv Chesna, denk ik 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be