![]() |
Dilemma
Wat verkiest U?
|
dag Hansl
|
Yo Hansie...alles kits achter de spreekwoordelijke ....?
|
Larissa, ben jij dan die absolute monarch?
|
Met een confederale parlementaire republiek België zou ik wellicht nog best kunnen leven. Maar zoiets is nu eenmaal een utopie en het zal dan ook nog gemakkelijker zijn om België te splitsen.
|
Een belangrijke vraag die we ons moeten stellen...verdwijnen alle speciale meerderheden, pariteit,... in de regering?
|
Citaat:
Waar is de clubkas Hans? |
Gewoon eens om te weten: hoe "zien" jullie de dubbelnicks eigenlijk zo snel???
Intrigeert me ;-) |
Citaat:
|
belgie gesplitst in een onafhankelijk Vlaanderen, de rest trekt zijn plan.
De BUB kas terug bij zijn (2) eigenaars he Hans:roll: of te ver ingeleefd in het belgische systeem :roll: |
aangezien we geen prins van Vlaanderen meer in het vriesvak liggen hebben , lijkt een vlaamse monarchie mij geen kans te maken
ik kies 3 |
Dit topic heeft niks te maken met partijen, het is gewoon een dilemma: als je niet weet wat dat is, zoek het dan op he :roll:. De vraag was gewoonweg: unitaire republiek België of absolute monarchie Vlaanderen. En met unitair wordt dus bedoeld zonder grendels en dergelijke.
|
Zulke dilemma's getuigen van onvolwassenheid.
|
Indien die absolute monarch een verlichte despoot is verkies ik die zelfs boven een parlementaire democratie Vlaanderen.
|
Lood om oud ijzer. De Pest of de Tering. Wat een keuze.
|
Citaat:
Bij een televisiequiz stelt de presentator een steeds een vraag, de kandidaat moet dan kiezen tussen antwoord A of antwoord B. Vraag van de presentator aan de (getrouwde) kandidaat: Met wie wilt U liever de komende nacht doorbrengen? Antwoord A: "Uw vrouw" Antwoord B: De kandidaat valt in de rede en roept: "B" :lol: Dat is dus de reden dat ik het tweede antwoord gekozen heb. |
de monarch uiteraard. Niks zo plezant als een rondje volksopstand + guillotine op gepaste tijden. Blauw bloed moet vloeien, maar er moet uiteraard eerst wel blauw bloed zijn om te kunnen vloeien :mrgreen:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be