Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Mieke Vogels onder zware kritiek bij Groen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=108254)

eno2 25 juni 2008 10:21

Mieke Vogels onder zware kritiek bij Groen

Mieke Vogels onder zware kritiek bij Groen.
Wat moeten we met haar doen?

Rechtvaardigheid Nu! 25 juni 2008 11:44

Ik heb nooit begrepen waarom Groen na Dua gekozen heeft voor een politica die medeverantwoordelijk was voor het fiasco waarbij Agalev ten onder ging. In plaats van te kiezen voor de vernieuwing opteerde men opnieuw voor Vogels.

toccata 25 juni 2008 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rechtvaardigheid Nu! (Bericht 3526101)
Ik heb nooit begrepen waarom Groen na Dua gekozen heeft voor een politica die medeverantwoordelijk was voor het fiasco waarbij Agalev ten onder ging. In plaats van te kiezen voor de vernieuwing opteerde men opnieuw voor Vogels.

De leden beslisten
en Vogels halen nog altijd veel stemmen bij verkiezingen e

eno2 27 juni 2008 09:37

Citaat:

We gaan ze weer zien vliegen - de stemmen.

eno2 27 juni 2008 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 3526353)
De leden beslisten

Alleen de aanwezige leden.

Chipie 27 juni 2008 13:46

Vogels zonder pluimen...

toccata 27 juni 2008 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 3530583)
Alleen de aanwezige leden.

Correct
en dat is idd spijtig
maar het was een vn haar beloften omdat te veranderen

maarte 27 juni 2008 15:12

Groen! lijkt me ten einde raad, ze zullen waarschijnlijk nergens de kiesdrempel halen tenzij in Antwerpen

toccata 27 juni 2008 15:43

?
En welke indicaties zijn er dat
1)Groen! ten einde raad is?
2) ze waarschijnlijk overal onder de kiesdrempel zullen raken?

maarte 27 juni 2008 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 3531479)
?
En welke indicaties zijn er dat
1)Groen! ten einde raad is?
2) ze waarschijnlijk overal onder de kiesdrempel zullen raken?

Die indicaties haal ik uit mijn omgeving en uit de media en ten delen door een politieke intüitie waardoor ik ook al gotendeels de gemeenteraadsverkiezingen en federale verkiezingen kon voorspellen.
Bijvoorbeeld de co² hype, het grote onderwerp samen met het communautaire voor de verkiezingen van 10 juni, lijkt helemaal gaan liggen.

Dope 27 juni 2008 20:28

ik weet niet of groen! bijna nergens over de kiesdrempel zal geraken, maar ik zou het wel fijn vinden
eigen schuld, dikke bult

eno2 28 juni 2008 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dope (Bericht 3532146)
ik weet niet of groen! bijna nergens over de kiesdrempel zal geraken, maar ik zou het wel fijn vinden
eigen schuld, dikke bult

Jammer voor jou wijzen de laatste peilingen (van gister) op een status kwo.
Zelfs met een Vogel in de hand...

eno2 28 juni 2008 10:20

Citaat:

Stedelijke centra zoals Antwerpen kunnen nu eenmaal meer leden mobiliseren voor stemming.

Rudy 29 juni 2008 07:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 3525952)
Mieke Vogels onder zware kritiek bij Groen.
Wat moeten we met haar doen?

Niets. Het gaat louter om interne strubbelingen. De Limburgse groenen vinden dat Antwerpen te veel met de posten gaat lopen.

maarte 30 juni 2008 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 3533030)
Jammer voor jou wijzen de laatste peilingen (van gister) op een status kwo.
Zelfs met een Vogel in de hand...

(ter aanvulling)...zijn de peilingen nog niet juist?

Vorig jaar haalde groen! zelfs tegen de 9% in de peilingen.

bridgeton 30 juni 2008 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maarte (Bericht 3532111)
Die indicaties haal ik uit mijn omgeving en uit de media en ten delen door een politieke intüitie waardoor ik ook al gotendeels de gemeenteraadsverkiezingen en federale verkiezingen kon voorspellen.
Bijvoorbeeld de co² hype, het grote onderwerp samen met het communautaire voor de verkiezingen van 10 juni, lijkt helemaal gaan liggen.

Groen! zal er wel op meesterlijke wijze weer in slagen dat onderwerp actueel te maken ;)

(niet dat ik het ze kwalijk neem... Dat doen partijen altijd met hun stokpaardjes, denken we maar aan het VB met hun vreemdelingenpolitiek, OVLD met hun belastingen, SPA met hun gratis, en wij met democratie en vrijheid - al houden wij dat onderwerp steeds maar in de kijker, en blijven we campagnes en actie voeren... De flyers van de overige partijen krijg ik meestal pas in m'n handen gestopt vlak voor de verkiezingen...)

Havana 1 juli 2008 18:37

Moesten ze nu wat 'goedkoper' worden, zie ik nog een redding voor Groen!.
Maar helaas is "groen" haast een synoniem voor "duur" geworden. En in deze tijden van dalende koopkracht zie ik Groen! niet stunten.

groene flamingant 1 juli 2008 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 3531191)
Correct
en dat is idd spijtig
maar het was een vn haar beloften omdat te veranderen

Ik neem aan dat de leden gekozen hebben voor zekerheid: Met Mieke Vogels wist men wat men had. Anderzijds kon men met iemand als Mieke Vogels ook niet de grote verandering verwacht worden.

Het zwakke punt van Mieke Vogels is altijd geweest: Ze luistert niet, en wat dat betreft is er weinig veranderd.

Gargamel 1 juli 2008 19:43

Tussen al de vogeltjes is dit wel de domste.

Rudy 1 juli 2008 19:44

Groen! heeft geen enkele meerwaarde meer. Om dit niet te beseffen moet je toch wel minstens 20 jaar in een atoomschuilkerder in Oostenrijk hebben overleefd.

Alle partijen zijn zich bewust van de heersende klimatofobie. Voor de rest mogen alle parlementsleden van Groen! naar hun werk fietsen. De dag dat ze worden afgedankt en zogezegd worden vergeten is hun parlementaire vergoeding voldoende om dagelijks per taxi een koffie te drinken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be