Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vrouw mag hoofddoek dragen in rechtszaal (https://forum.politics.be/showthread.php?t=108271)

«ProudToBeWhatIAm» 25 juni 2008 16:39

Vrouw mag hoofddoek dragen in rechtszaal

Waarom worden de islamitische vrouwtjes onderdrukt? waarom al deze propaganada, media aandacht, poltieke crisis en praatjes over een individuele keuzes die een vrouw maakt om extra stukjes kledij om haar lichaam te gooien ?? als een islamitische meisje hoofddoek draagt, zou ze iemand kwaad doen?

Een niet religieus meisje mag haar borsten laten zien en korte shortjes dragen maar een islamitische manier niet ??!!!

Is dit geen dwang in een bepaalde manier van leven(niet islamitisch zoals liberaal zijn bevoorbeeld) ??

Citaat:

25/06 Vrouw mag hoofddoek dragen in rechtszaal

*knip*

Iedereen is gelijk aan de wet !! OK maar deze wetten zijn van mensen volledig gebaseerd op een regeltje dat de vrijheid van een burger stopt waar de vrijheid van iemand anders begint + de principe van individuele vrijheid en intellectuele vrijheid (godsdienst vrijheid) en politieke vrijheid en economische vrijheid !!

filosoof 25 juni 2008 16:42

zo dat haar keuze is mag dat van mij gerust

longhorn 25 juni 2008 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3526815)
zo dat haar keuze is mag dat van mij gerust

Ik zou een T-shirt met een hakenkruis dragen in de rechtbank. Zou dat ook gerust mogen van je? Is mijn keuze.

duveltje382 25 juni 2008 16:48

Idd ook in haar blootje zou een vrije keuze zijn,wat een onzin gasten :?

duveltje382 25 juni 2008 16:49

Keuzen van wie hé,de Marokkaan zelf,de man is hier nog wel de baas hoor :evil:

Jazeker 25 juni 2008 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door «ProudToBeWhatIAm» (Bericht 3526798)
Een niet religieus meisje mag haar borsten laten zien en korte shortjes dragen maar een islamitische manier niet ??!!!

O, maar een Islamitisch meisje mag van mij gerust ook haar borsten laten zien en korte shortjes dragen, hoor.

«ProudToBeWhatIAm» 25 juni 2008 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3526829)
O, maar een Islamitisch meisje mag van mij gerust ook haar borsten laten zien en korte shortjes dragen, hoor.

zie je hier een verschil tussen deze twee citaten?

Citaat:

Citaat:

Een niet religieus meisje mag haar borsten laten zien en korte shortjes dragen maar een islamitische meisje niet ??!!!

«ProudToBeWhatIAm» 25 juni 2008 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 3526817)
Ik zou een T-shirt met een hakenkruis dragen in de rechtbank. Zou dat ook gerust mogen van je? Is mijn keuze.

goie vraag en je zou als parlementslid deze vraag in het parlement stellen.
.
.
.
.
.
.
.
niet doen he anders zullen ze jou uitlachen en verder zal heel de wereld belgische parlement belachelijk vinden
:-D:-D

Pick Nick 25 juni 2008 17:34

Citaat:

Waarom worden de islamitische vrouwtjes onderdrukt? waarom al deze propaganada, media aandacht, poltieke crisis en praatjes over een individuele keuzes die een vrouw maakt om extra stukjes kledij om haar lichaam te gooien ?? als een islamitische meisje hoofddoek draagt, zou ze iemand kwaad doen?

Is dit geen dwang in een bepaalde manier van leven(niet islamitisch zoals liberaal zijn bevoorbeeld) ??

Iedereen is gelijk aan de wet !! OK maar deze wetten zijn van mensen volledig gebaseerd op een regeltje dat de vrijheid van een burger stopt waar de vrijheid van iemand anders begint + de principe van individuele vrijheid en intellectuele vrijheid (godsdienst vrijheid) en politieke vrijheid en economische vrijheid !!

Het punt is dat niet iedereen gelijk is voor de wet.
Moslims zijn nu officieel übermenschen in dit land ; ze staan boven de wet. (Wat crminele feiten aangaat wisten we dit natuurlijk al).

De wet zegt dat er geen hoofddeksels mogen gedragen worden in de rechtbank. Jan met de pet moet dus zijn pet afzetten , maar radicale moslimtrezen die hun inferieure status aan iedereen willen kenbaar maken, mogen gerust hun inferioriteitskenteken en apartheids-hoofd-vlag gerust ophouden.
Waar gaat het met dit land naartoe??????

Pick Nick 25 juni 2008 17:58

Ik vraag me af waarom die mensen hun land met zijn gewoonten en tradities eigenlijk ontlopen om hier dan diezelfde gewoonten en tradities op te eisen. Waarschijnlijk omdat in hun thuisland de 21e eeuw zijn intrede heeft gedaan en dergelijke dingen daar verboden zijn. Van ons komen ze onder het mom van vrijheid van mening eisen dat we regresseren naar de Middeleeuwen om hun achterlijke gewoontes hier te aanvaarden!

«ProudToBeWhatIAm» 25 juni 2008 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick (Bericht 3527041)
Ik vraag me af waarom die mensen hun land met zijn gewoonten en tradities eigenlijk ontlopen om hier dan diezelfde gewoonten en tradities op te eisen. Waarschijnlijk omdat in hun thuisland de 21e eeuw zijn intrede heeft gedaan en dergelijke dingen daar verboden zijn. Van ons komen ze onder het mom van vrijheid van mening eisen dat we regresseren naar de Middeleeuwen om hun achterlijke gewoontes hier te aanvaarden!

achterlijk?

Bhairav 25 juni 2008 18:02

Ik kijk er naar uit wanneer dreadlocks onder vuur komen te staan.

«ProudToBeWhatIAm» 25 juni 2008 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick (Bericht 3526943)
Het punt is dat niet iedereen gelijk is voor de wet.
Moslims zijn nu officieel übermenschen in dit land ; ze staan boven de wet. (Wat crminele feiten aangaat wisten we dit natuurlijk al).

De wet zegt dat er geen hoofddeksels mogen gedragen worden in de rechtbank. Jan met de pet moet dus zijn pet afzetten , maar radicale moslimtrezen die hun inferieure status aan iedereen willen kenbaar maken, mogen gerust hun inferioriteitskenteken en apartheids-hoofd-vlag gerust ophouden.
Waar gaat het met dit land naartoe??????

jij antwoordt mijn vraag ni :s:?

«ProudToBeWhatIAm» 25 juni 2008 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 3527052)
Ik kijk er naar uit wanneer dreadlocks onder vuur komen te staan.

offtopic

circe 25 juni 2008 18:16

Citaat:

Het Hof van Cassatie heeft nog geen uitspraak ten gronde gedaan.

uw titel van de topic is voorbarig.

circe 25 juni 2008 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick (Bericht 3527041)

omdat dit geen vorm van migratie is, maar een vorm van kolonisatie en invasie.

Een emigrant die bewust zijn land verlaat doet dit in de hoop een betere toekomst te kunnen krijgen en zal zich automatisch zo vlug mogelijk aanpassen aan de cultuur, de taal en de mensen van "het betere" land. bovendien zal hij pogen om zèlf de nodige bijdragen te leveren zodat hij zo snel mogelijk in dat "betere leven" kan instappen.

Een kolonist die bewust zijn land verlaat doet dit om
a) de rijkdommen van het te koloniseren land te vergaren
b) zijn eigen normen en waarden te implementeren.

En rara wat is de "multicultuur"?

«ProudToBeWhatIAm» 25 juni 2008 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3527078)
Het Hof van Cassatie heeft nog geen uitspraak ten gronde gedaan.

uw titel van de topic is voorbarig.

ik denk het niet .. al tenminste die "uw"!!

circe 25 juni 2008 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door «ProudToBeWhatIAm» (Bericht 3527085)
ik denk het niet .. al tenminste die "uw"!!

OK. GVA hun titel is misleidend en voorbarig.

MisterXYZ 25 juni 2008 18:23

Citaat:

Waar gaat dit eindigen? met dit moslim gespuis, die denken dat ze ook hier hun achterlijke moslim wetten moeten invoeren!!!

«ProudToBeWhatIAm» 25 juni 2008 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3527081)
omdat dit geen vorm van migratie is, maar een vorm van kolonisatie en invasie.

Een emigrant die bewust zijn land verlaat doet dit in de hoop een betere toekomst te kunnen krijgen en zal zich automatisch zo vlug mogelijk aanpassen aan de cultuur, de taal en de mensen van "het betere" land. bovendien zal hij pogen om zèlf de nodige bijdragen te leveren zodat hij zo snel mogelijk in dat "betere leven" kan instappen.

Een kolonist die bewust zijn land verlaat doet dit om
a) de rijkdommen van het te koloniseren land te vergaren
b) zijn eigen normen en waarden te implementeren.

En rara wat is de "multicultuur"?

ze gaan als arbeiders naar gastland waar ze horen over vrijheid van godsdienst en individuele vrijheid .; en steeds meer en meer vlaamse meisjes kiezen voor de islam en hoofddoek en geloof en ramadan en moskee en arabisch en turks en halaalvoedsel en gescheiden zwembad en .. wat schrijven de populistjes in hun brochurkes ??:-D:-D ah ja .. geen kerstboom :lol: en wa nog? :-) aaah ja .. kerk wordt moskee hahahaha :-D:-D

"multicultuur" is mooi he ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be