![]() |
Vrouw mag hoofddoek dragen in rechtszaal
Waarom worden de islamitische vrouwtjes onderdrukt? waarom al deze propaganada, media aandacht, poltieke crisis en praatjes over een individuele keuzes die een vrouw maakt om extra stukjes kledij om haar lichaam te gooien ?? als een islamitische meisje hoofddoek draagt, zou ze iemand kwaad doen?
Een niet religieus meisje mag haar borsten laten zien en korte shortjes dragen maar een islamitische manier niet ??!!! Is dit geen dwang in een bepaalde manier van leven(niet islamitisch zoals liberaal zijn bevoorbeeld) ?? Citaat:
|
zo dat haar keuze is mag dat van mij gerust
|
Citaat:
|
Idd ook in haar blootje zou een vrije keuze zijn,wat een onzin gasten :?
|
Keuzen van wie hé,de Marokkaan zelf,de man is hier nog wel de baas hoor :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
. . . . . . . niet doen he anders zullen ze jou uitlachen en verder zal heel de wereld belgische parlement belachelijk vinden :-D:-D |
Citaat:
Moslims zijn nu officieel übermenschen in dit land ; ze staan boven de wet. (Wat crminele feiten aangaat wisten we dit natuurlijk al). De wet zegt dat er geen hoofddeksels mogen gedragen worden in de rechtbank. Jan met de pet moet dus zijn pet afzetten , maar radicale moslimtrezen die hun inferieure status aan iedereen willen kenbaar maken, mogen gerust hun inferioriteitskenteken en apartheids-hoofd-vlag gerust ophouden. Waar gaat het met dit land naartoe?????? |
Ik vraag me af waarom die mensen hun land met zijn gewoonten en tradities eigenlijk ontlopen om hier dan diezelfde gewoonten en tradities op te eisen. Waarschijnlijk omdat in hun thuisland de 21e eeuw zijn intrede heeft gedaan en dergelijke dingen daar verboden zijn. Van ons komen ze onder het mom van vrijheid van mening eisen dat we regresseren naar de Middeleeuwen om hun achterlijke gewoontes hier te aanvaarden!
|
Citaat:
|
Ik kijk er naar uit wanneer dreadlocks onder vuur komen te staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
uw titel van de topic is voorbarig. |
Citaat:
Een emigrant die bewust zijn land verlaat doet dit in de hoop een betere toekomst te kunnen krijgen en zal zich automatisch zo vlug mogelijk aanpassen aan de cultuur, de taal en de mensen van "het betere" land. bovendien zal hij pogen om zèlf de nodige bijdragen te leveren zodat hij zo snel mogelijk in dat "betere leven" kan instappen. Een kolonist die bewust zijn land verlaat doet dit om a) de rijkdommen van het te koloniseren land te vergaren b) zijn eigen normen en waarden te implementeren. En rara wat is de "multicultuur"? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"multicultuur" is mooi he ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be