![]() |
De "dynamische" wolkenkrabber
Citaat:
Moeder! Ik had al hoogtevrees en nu gaan ze het boeltje nog eens laten ronddraaien ook. Ik denk niet dat ik ooit in zo'n ding ga. (niet dat ik er me een degelijk appartementje zou kunnen betalen, trouwens :oops:) |
Zeer inventief.
|
Citaat:
en dubai... ik als nordic in die vorte woestijnzon zeker mijn schoon bleek vel laten verschroeien. voor geen geld. draaien als een tol op 400m boven de grond in de woestijn. en daar willen mensen voor betalen. :lol: |
Citaat:
Ik vind het schitterend!!! |
Citaat:
|
Citaat:
megalomane projecten die mislukken, daar zijn ze goed in op dubai. net zoals hun debiele palm-eiland. daar wil nu geen kat meer op vakantie omdat die huizen veel te dicht bij mekaar staan voor het sterrendom. bovendien een hapklare brok voor een kleine tot middelgrote tsunami. een mooie flop. een mooie dure floppydeflop flop. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu nog zonnepanelen ertegen en het rendeert zichzelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://estonto.wordpress.com/2008/03/18/dubai-downside/ louche vastgoedbedrijfjes chanteren beleggers... http://www.z24.nl/bedrijven/finance/artikel_13822.z24 ik had eens gelezen dat bepaalde sterren hun optrekje op palm island terug van de hand deden omdat ze te dich bij hun buren zaten, maar daar vind ik geen linkje van. |
Chique.
Al moet je er rekening mee houden dat die verdiepen dus bijna nooit zo geschikt gaan staan als op die foto eh? De ene draait naar hier, den andere naar ginder. Ik denk dat dat het overgrote deel van de tijd er uit zal zien als een warrige toren. |
Citaat:
Mits. ;-) |
Citaat:
Enfin, hoe rapper die biz ineenstuikt, hoe beter. En moge ze er flink hun broek aan scheuren ook. Maar goed. Ik ga verder in K&K niet zo serieus meer zijn. Het is gewoon iets dat me wel geraakt heeft. |
Citaat:
Nee, dat van die zonnepanelen is window dressing. Een "Feel Good" factor voor de klant. |
Je hebt een toren en je hebt zon.
Dan is energie opwekken geen probleem; Klikkerdeklik Al is wonen in die pijp niet echt aangewezen denk ik... |
Citaat:
*zucht* milieu-vriendelijke oplossingen vinden is moeilijk, eh ;-) |
Zo'n toren bestaat blijkbaar al; Klikkerdeklik
|
Citaat:
Veel interessanter is de vraag hoe we de 1.5 miljard mensen die vandaag in slums leven, gaan huisvesten (in 2050 zijn dat er 3 miljard). Daar liggen de echte uitdagingen voor creatieve en inventieve architecten en designers. Een hippe wolkenkrabber ontwerpen voor de rijken, dat kan iedereen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be