![]() |
belastingaangifte ink07-aj08
de lastenbrief ... wie heeft m al ingevuld, en wie stelt nog wat uit ?
ik heb mijn kosten al bijeengezocht en berekend, de rest laat ik nog wat wachten deadline 2 juli ! |
Vandaag binnengedaan , nu wachten om te ontvangen ... Hopelijk toch ...:?
|
Citaat:
|
Al een paar weken geleden gedaan...
|
Citaat:
Neen zenne , ik geloof in de goedheid , de gulheid en de heiligheid van den balastingcontroleur ...:-P |
Citaat:
Mja, vannacht de papieren eens gaan zoeken :? |
Citaat:
ge zoudt dat beter doen, de fiscus maakt elk jaar fouten in de berekeningen (zo'n 100.000 per jaar naar t schijnt) |
Moet er dringend eens aan beginnen. Maar ik zal zoals elk jaar wel weer tot de vaststelling komen dat ik de staat nog maar eens een renteloze lening gegeven heb....
|
Citaat:
Hopelijk geen fouten gemaakt... maar ik had nog een vraagje: mag je intresten van bouwpremies of leningen ook deels naar de echtgenoot overdragen (via het huwelijksquotiënt)? |
Citaat:
heb je t geprobeerd in een simulator ? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je iets niet weet is het beter van op google te zoeken of het (op een forum) te vragen i.p.v. te zeggen: ik dacht dat het zo moest zijn OF ik heb nog geen simulator gezien. Zeker met internet: wie zoekt, die vindt. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dank u wel majesteit! Uw macht is oneindig groot! |
Drie daagjes geleden ingevuld, als student is da geen werk, twee kottekes invullen :P
|
morgen ga ik met de hele hoop naar t kantoor.
|
Vorige week heeft mijn belastingsconsulente die ingevuld en opgestuurd.
Krijg ik vandaag toch een brief van mijn werkgevers HR , sorry, maar er staat een fout in de eindafrekening. Tof. |
'k Heb geen zin om da in te vullen :-(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be