Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Waalse druggebruiker doodgeschoten door zijn moeder (https://forum.politics.be/showthread.php?t=108309)

«ProudToBeWhatIAm» 26 juni 2008 12:50

Waalse druggebruiker doodgeschoten door zijn moeder

Toch geen noord afrikaan ??8O
Ik denk van niet want moeders van noord afrikanen hebben nog nooit een geweer gezien laat staan gebruiken.. en moest het zo zijn dan ging te vroeg top nieuws zijn en voor een paar jaren nog.

Maar ik vind het zo jammer :roll: .. de laatste tijd hoor je een moeder eet vlees van haar dochter op en een andere laat haar kindje verhongeren en een andere slacht haar 5 kinderen :roll: .. en nu haar zoon doodschieten !!! :-(

Had deze vrouw geen andere oplossing? kon ze dit probleem niet op een andere manier aanpakken ..!!!.??

Citaat:

Waalse druggebruiker doodgeschoten door zijn moeder

Een 23-jarige zoon is dinsdagavond in Carnières doodgeschoten door zijn eigen moeder.

De druppel die de emmer deed overlopen was toen haar zoon, een druggebruiker, voor de zoveelste keer op een agressief geld kwam vragen. De zoon ging bij moederlief regelmatig voor geld smeken en gebruikte daarbij naar verluidt geweld. Toen hij dinsdagavond weer langskwam vuurde ze verschillende keren naar haar zoon. Een van de kogel trof het hart en dat werd ghem fataal.

De moeder werd opgepakt en verhoord.

Gazet van antwerpen

Gwyndion 26 juni 2008 12:59

Als ik het zo lees is het wettelijke zelfverdediging. Natuurlijk spijtig dat het zover is gekomen maar ik heb enkel medelijden met de moeder, niet met de zoon.

«ProudToBeWhatIAm» 26 juni 2008 13:04

In plaats van deze moeder te gaan arrestesteren zou ik totaal iets anders doen:
drugsdealers opsporen en allemaal oppaken en 30 jaar cel geven :x:x:evil:

ja maar uiteindelijk zijn de echte drugsdealers grote kapitalisten en die er zelfs bedrijven hebben :roll::twisted:

Gwyndion 26 juni 2008 13:07

Ben ik met je eens. Als ik het zo lees bedreigde hij haar regelmatig en het ging waarschijnlijk van kwaad naar erger. Natuurlijk is het niet in orde dat ze iemand neerschiet maar imo is dit hetzelfde zoals die ene bejaarde vrouw die haar man dode.

omaplop 26 juni 2008 13:18

Moet voor een moeder verschrikkelijk zijn!!

omaplop 26 juni 2008 13:18

dubbel

Conscience 26 juni 2008 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door «ProudToBeWhatIAm» (Bericht 3528920)
Ik denk van niet want moeders van noord afrikanen hebben nog nooit een geweer gezien laat staan gebruiken.. en moest het zo zijn dan ging te vroeg top nieuws zijn en voor een paar jaren nog.

Gazet van antwerpen

ik neem aan dat degenen die het gedaan hebben, zeg maar in de 'Spaanse' sahara intussen zijn uitgemoord door het Marokkaanse leger.

«ProudToBeWhatIAm» 26 juni 2008 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Conscience (Bericht 3529181)
ik neem aan dat degenen die het gedaan hebben, zeg maar in de 'Spaanse' sahara intussen zijn uitgemoord door het Marokkaanse leger.

Kleintje!!
ni offtopic gaan

of weet gij ni wat het onderwerp is?

Conscience 26 juni 2008 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door «ProudToBeWhatIAm» (Bericht 3529194)
Kleintje!!
ni offtopic gaan

of weet gij ni wat het onderwerp is?

Nee, want ik ken de taal niet die jij 'schrijft'.

«ProudToBeWhatIAm» 26 juni 2008 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Conscience (Bericht 3529198)
Nee, want ik ken de taal niet die jij 'schrijft'.

kleintje!
respecteer de inhoud van topic en ga ni steeds offtopic

Citaat:

Een discussie moet gevoerd worden op de bal, niet op de man.

Pantoffeldiertje 26 juni 2008 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door «ProudToBeWhatIAm» (Bericht 3528920)
Toch geen noord afrikaan ??8O

Maar ik vind het zo jammer :roll: .. de laatste tijd hoor je een moeder eet vlees van haar dochter op en een andere laat haar kindje verhongeren en een andere slacht haar 5 kinderen :roll: .. en nu haar zoon doodschieten !!! :-(

Had deze vrouw geen andere oplossing? kon ze dit probleem niet op een andere manier aanpakken ..!!!.??

Gazet van antwerpen

Je hebt deze onnozele redenering nu al een paar keer aangehaald : als het over allochtonen gaat dan is het "groot nieuws".

Wel :

1) Onze media is LINKS.

2) Niets is nieuws voor meerdere jaren. Ik heb nog geen enkel nieuwsitem geweten dat jaren permanent in het nieuws bleef.

Je lijkt wel Marlientje met haar sexy bruine goden die overal allochtonen bijsleept waar het totaal niet relevant is.

«ProudToBeWhatIAm» 26 juni 2008 15:38

Gwyndion 26 juni 2008 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door «ProudToBeWhatIAm» (Bericht 3529249)

Lijkt me evident PTBWIA, anders vervalt dit gewoon in een potje schelden, daar heeft niemand iets aan. Ik stel me er wel vragen bij dat ze meerdere keren geschoten heeft.

HAMC 26 juni 2008 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 3529269)
Lijkt me evident PTBWIA, anders vervalt dit gewoon in een potje schelden, daar heeft niemand iets aan. Ik stel me er wel vragen bij dat ze meerdere keren geschoten heeft.

Ik ken iemand in Denemarken, die werd aangevallen door een neger met een mes en zo'n drie keer gestoken. Nu, die pakt dat mes af en steekt zijn aanvaller neer, ook een aantal steken.

Nu wordt hij aangeklaagd voor moordpoging.

Gwyndion 26 juni 2008 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3529276)
Ik ken iemand in Denemarken, die werd aangevallen door een neger met een mes en zo'n drie keer gestoken. Nu, die pakt dat mes af en steekt zijn aanvaller neer, ook een aantal steken.

Nu wordt hij aangeklaagd voor moordpoging.

Ik hoop dat je het over de moordpoging over de aanvaller hebt maar ik vrees ervoor. Je maakt toch een grapje hoop ik? Hij word aangevallen, ontwapent zijn tegenstander en zorgt ervoord atd eze hem niet meer kan aanvallen, hoe is dit dan een moordpoging, is dit dan niet ten hoogste buitensporig geweld bij zelfverdediging?

HAMC 26 juni 2008 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 3529286)
Ik hoop dat je het over de moordpoging over de aanvaller hebt maar ik vrees ervoor. Je maakt toch een grapje hoop ik? Hij word aangevallen, ontwapent zijn tegenstander en zorgt ervoord atd eze hem niet meer kan aanvallen, hoe is dit dan een moordpoging, is dit dan niet ten hoogste buitensporig geweld bij zelfverdediging?

De aangevallen man wordt nu vervolgd voor moordpoging ja. De procureur vind dat hij een steek met het mes nog kan aannemen als zelfverdediging maar de volgende twee steken niet meer, die worden geclassificieerd als moordpoging.

De aangevallen man is een Deense Hells Angel, vandaar misschien dit soort van rare rechtspraak.

Internaut 26 juni 2008 20:46

Hou in het achterhoofd dat dit enkel zaken zijn wanneer je bewust kiest voor kinderen.
Nog te veel mensen denken dat met een goede opvoeding je kind een engeltje wordt.
We weten hoe slecht de mens is (zie natuur en dieren) hoe zot in je kop moet je niet zijn kinderen op deze wereld te zetten die het waarschijnlijk toch slecht gaan hebben.
Alles wordt onbetaalbaar en de olie zal op zijn binnen 40 jaar.

Den Ardennees 26 juni 2008 20:54

Zouden ze die moeder niet kunnen tewerkstellen bij de anti-drugsbrigade?

Bhairav 26 juni 2008 21:08

Dat komt er van als drugs illegaal en dus ook duur zijn.

Den Ardennees 26 juni 2008 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 3529757)
Dat komt er van als drugs illegaal en dus ook duur zijn.

en als diefstal legaal was, zou er ook veel minder overbevolking in de gevangenissen zijn:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be