![]() |
Waalse druggebruiker doodgeschoten door zijn moeder
Toch geen noord afrikaan ??8O
Ik denk van niet want moeders van noord afrikanen hebben nog nooit een geweer gezien laat staan gebruiken.. en moest het zo zijn dan ging te vroeg top nieuws zijn en voor een paar jaren nog. Maar ik vind het zo jammer :roll: .. de laatste tijd hoor je een moeder eet vlees van haar dochter op en een andere laat haar kindje verhongeren en een andere slacht haar 5 kinderen :roll: .. en nu haar zoon doodschieten !!! :-( Had deze vrouw geen andere oplossing? kon ze dit probleem niet op een andere manier aanpakken ..!!!.?? Citaat:
|
Als ik het zo lees is het wettelijke zelfverdediging. Natuurlijk spijtig dat het zover is gekomen maar ik heb enkel medelijden met de moeder, niet met de zoon.
|
In plaats van deze moeder te gaan arrestesteren zou ik totaal iets anders doen:
drugsdealers opsporen en allemaal oppaken en 30 jaar cel geven :x:x:evil: ja maar uiteindelijk zijn de echte drugsdealers grote kapitalisten en die er zelfs bedrijven hebben :roll::twisted: |
Ben ik met je eens. Als ik het zo lees bedreigde hij haar regelmatig en het ging waarschijnlijk van kwaad naar erger. Natuurlijk is het niet in orde dat ze iemand neerschiet maar imo is dit hetzelfde zoals die ene bejaarde vrouw die haar man dode.
|
Moet voor een moeder verschrikkelijk zijn!!
|
dubbel
|
Citaat:
|
Citaat:
ni offtopic gaan of weet gij ni wat het onderwerp is? |
Citaat:
Nee, want ik ken de taal niet die jij 'schrijft'. |
Citaat:
respecteer de inhoud van topic en ga ni steeds offtopic Citaat:
|
Citaat:
Wel : 1) Onze media is LINKS. 2) Niets is nieuws voor meerdere jaren. Ik heb nog geen enkel nieuwsitem geweten dat jaren permanent in het nieuws bleef. Je lijkt wel Marlientje met haar sexy bruine goden die overal allochtonen bijsleept waar het totaal niet relevant is. |
Een discussie moet gevoerd worden op de bal, niet op de man.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu wordt hij aangeklaagd voor moordpoging. |
Citaat:
|
Citaat:
De aangevallen man is een Deense Hells Angel, vandaar misschien dit soort van rare rechtspraak. |
Hou in het achterhoofd dat dit enkel zaken zijn wanneer je bewust kiest voor kinderen.
Nog te veel mensen denken dat met een goede opvoeding je kind een engeltje wordt. We weten hoe slecht de mens is (zie natuur en dieren) hoe zot in je kop moet je niet zijn kinderen op deze wereld te zetten die het waarschijnlijk toch slecht gaan hebben. Alles wordt onbetaalbaar en de olie zal op zijn binnen 40 jaar. |
Zouden ze die moeder niet kunnen tewerkstellen bij de anti-drugsbrigade?
|
Dat komt er van als drugs illegaal en dus ook duur zijn.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be