![]() |
flap
Welkom op dit forum, flappy, u heeft hier al een goede entree gemaakt. Humor die ik kan smaken.
Tegelijk wens ik aan de anderen duidelijk te maken dat ik niets te maken heb met flappy. Ik zie geen enkele reden om een dubbelnick aan te maken met een naam die bijna gelijk is aan de mijne! Ik zou iets anders nemen als dubbelnick: snoepie, fab |
Floppy, waarom nog een registratie onder 'flappy'? Allé, is dat niet wat van het goeie teveel?
|
Citaat:
ik vond twee een beetje weinig: floppy en magnificat... daarom nog een derde gemaakt |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ge bestaat toch ook onder SnOOpY ofzo?:-) Trouwens, t'is MaGNiFiCaT!!:? |
Citaat:
magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Goed zo! Dat is juist. Je score is 100%. 8-) |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
|
|
Sympathieke gast, die floppy
|
|
Citaat:
Wat kunnen we nog krijgen? Fleppie. Flippy? |
Citaat:
magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat magnificat |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die is van Otto von Habsburg, het hoofd van het Huis von Habsburg! Hoe durf je het ook maar in je hoofd te halen deze naam te gebruiken??:x En dan nog om zulke onzin neer te typen.:evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be