![]() |
Mugabe of Mugabe. Wat kiest u?
Veronderstel dat u zimbabwaan bent en verplicht bent je vinger te gaan bevuilen met stemlokaal-inkt.
Daarbij mag u kiezen tussen Mugabe of Mugabe. Of ongeldig stemmen en een pak slaag daarbij. Wat kiest u? |
Waaruit blijkt dat bij democratische verkiezingen de soort organisatie doorslaggevend is.
|
Ik vrees dat het niet bij een pak slaag blijft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik stem voluit voor de underdog.... hier is dat dus Mugabe.
De tweede Mugabe op de lijst welteverstaan. Op de eerste Mugabe zou ik nóóit stemmen, zo'n bandiet :lol: |
Citaat:
|
De situatie in ethiopië is volgens mijn informatie veel erger dan die in Zimbabwe onder dezelfde criteria (politieke gevangenen, politieke moorden, uitwijzingen van human right groups, vervalste verkiezingen, intimidatie oppositie), maar daarover hoor je (niet verwonderlijk) niet veel in de 'westerse' media. En dan hebben we het nog niet over bv. de 4 miljoen doden in Congo gedeeltelijk een gevolg van proxi-oorlogen door westerse mogendheden. Ik beschouw dit soort van enquetes dan ook als een reflectie van mediapropaganda eerder dan als een gevolg van een prioriteit gebaseerd op bezorgdheid om mensenrechten.
Maar goed, nu we het toch over Mugabe hebben, hij zou gezegd hebben dat alleen God hem van de troon kan stoten, dus wie ben ik om te gaan stemmen. |
de UNO
|
Als MDC morgen een persbericht de wereld instuurt dat in Zimbabwe de grootste oliereserves ter wereld zijn gevonden, grijpt de VSA direct in voor de "mensenrechten" te beschermen.
|
De schizofrene houding waarmee de wereld Mugabe veroordeelt, is ronduit ergerlijk. Ofwel veroordeel je consequent ieder land of bestuur dat zich schuldig maakt aan het mensenrechtenschendingen, ofwel hou je je hypocriete kop en geef je daarmee openlijk toe dat economische en 'diplomatieke' belangen primeren boven de rest (cfr. China, V.S, Israël, Congo...).
|
Als inwoner van Rhodesië zou ik gewoon niet stemmen en m'n gezin beschermen tegen negers die mijn echtgenote, kinderen en hond willen verkrachten.
|
Het wordt tijd dat er een bende huurlingen of een liquidatie team Mugabe definitief uitschakeld.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Als je niet tegen negers kunt moet je vooral niet in Zwart-Afrika gaan wonen zou ik zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal het allemaal niet opsommen want u weet het best. Maar daar hebt u het liever niet over, nietwaar. Wat vrijblijvende pseudo-intellectuele flauwekul komen verkopen over de arme negertjes en zitten doordrammen over "verkiezingen". Lekker veilig en politiek o zo correct. BAH!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be