![]() |
Tony Mary nieuwe voorzitter van B-Plus
Tony Mary nieuwe voorzitter van B-Plus
BRUSSEL - B-Plus, de beweging voor een vernieuwd federalisme en een betere verstandhouding tussen Vlamingen en Franstaligen, heeft de leiding over de vereniging toevertrouwd aan ex-VRT-baas Tony Mary. Dat bericht La Libre Belgique vrijdag. Ook de historica Anne Morelli (ULB) en SP.A-volksvertegenwoordiger Ludwig Vandenhove hebben zich aangesloten bij de beweging -------------- Link: http://www.standaard.be/Artikel/Deta..._009&ref=front Het was al langer geen geheim dat Mary of zijn VRT kaart trokken voor een Belgicistische koers, maar nu wordt het blijkbaar nog eens bevestigd. Hopelijk komt er nu een meer objectief persoon aan het woordt bij de VRT. |
Citaat:
Wat een grap zeg,den ex BRT wordt B-Plus Kim zal hier wel blij mee zijn denk ik :-D |
de maskers vallen nog een keer
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
|
Hij kan het frans in Gent gaan promoten.
|
Tonie Marie wordt voorzitter van BPlus. Dat is dus geen goed nieuws voor BPlus ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Pech voor u dus. 8-) |
Citaat:
Was er nu echt geen onbesproken, integere figuur om aan het hoofd te plaatsen? |
Citaat:
Overigens, ja, ik heb de Knack gelezen. Heb jij de keerzijde van het verhaal ook gehoord of hou je het op een eenzijdige bron? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen mening. |
Citaat:
En wat Mary betreft: ik ben blij dat hij zijn kleur laat zien. Dat had hij vóór zijn aanstelling bij de VRT beter gedaan. |
Citaat:
Bij het artikel in Knack stond ook een tweede artikel met de letterlijke bevindingen van het Rekenhof, een van de nog weinige politieke instanties die ik persoonlijk neutraal en objectief acht (om het even welke kleur van regering krijgt steevast zijn blunders in het gezicht gesmeten). En die bevindingen war en niet mals voor Tony Mary (truth be told, ook niet voor het werk van Van Hecke). Als u een bron hebt naar een artikel dat de keerzijde van de bevindingen van het Rekenhof geeft, dan wil ik dat graag eens lezen. Het enige tegenwerk dat ik zelf heb gelezen is dit stukje scheldproza van Tony Mary, een collectie onfrisse ad hominem gescheld zonder verdere argumenten. |
Tony Mary heeft het zorgvuldige beleid op de VRT naar de maan geholpen en opnieuw een schuldenput geschapen. Een échte goeie belg dus, hij zit daar op z'n plaats.
|
B-Plus is vooral belgicistisch in naam alleen. Als je kijkt wie daar allemaal lid is van dat nihilistisch clubje zonder ziel weet je snel waarom het een dode mus is.
|
Citaat:
Citaat:
Om het vriendelijk te houden: Ik heb zo mijn twijfels of deze man het federalisme opnieuw aantrekkelijk gaat maken. Tony Mary is niet bepaald populair, noch geliefd. Maar desondanks: U kan het proberen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be