![]() |
flup
Welkom fluppy op dit forum.
|
Citaat:
|
dank u floppy! ;)
|
Mooie avatar flup! :-D
|
Wat een flop deze draad :| ;-)
|
Citaat:
|
Dank u. ik ben amateur vliegenkweker.
|
Citaat:
|
Ik vind dat je moet doen zoals ik bij het kiezen van een naam voor een draad . Het voltooid deelwoord gebruiken . Gemoserd ! Gepianiseerd! Geflopt ! :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kweek mijn vliegen ook zelf uiteraard om kosten te besparen maar mijn probleem is dat meestal de helft van de kweek mislukt.
de maden zijn al dood nog voor ze ontpoppen en drogen uit de andere helft ontpopt goed. ik gebruik havermout, gist, banaan, water en anti schimmelproduct de vliegen staan in een afgesloten terrarium waarin 3 spots staan om het goed warm te houden. ondanks de warmte hielp het niet veel. er komen steeds massa's maden in maar dan loopt het ergens mis. wat doe ik verkeerd? kan iemand tips geven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
na veel experimenteren met fruit, kattevlees en andere, ben ik tot de conclusie gekomen dat gewoon Brinta met water en enkele druppels multivitaminen het meest eenvoudige is.
als je maden plots niet verder ontwikkelen zul je last hebben van mijt. beestjes in de vorm van kleine ronde witte stipjes die de kweek te niet doen. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Flup,wat een flop zeg,dat weet toch iedereen :-D
|
Jezus zeg, wat een stelletje aandachtshoeren zijn jullie!!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be