![]() |
LDD schaadt de kleine man
Ik ben zeker dat deze bazen partij de kleine man schaadt
Ik wil dan ook dat iedereen deze gevolgen kennen Geen LDD voor de gewone man in de straat wegens te veel verschil tussen rijk en gewoon of arm met de gewone man in de straat ;-) |
Citaat:
De gewone man zal beter af zijn met een vlaktax van 30% dan dat hij nu de helft van zijn loon moet zien verdwijnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
LDD is inderdaad een extremistische bazenpartij, die de gewone kleine man nog verder wil uitbuiten. Via lagere belastingen (of Vlaktaks zever) willen ze de Staat macht en geld verder ontnemen om oa de sociale zekerheid verder te ontmantelen. LDD's programma is op het lijf geschreven van de bazen, de werkgeversorganisaties.
|
Citaat:
Ik denk er heel ernstig aan on de eerstvolgende verkiezingen (ergens in september ?) op LDD te stemmen. Tenminste iemand die nog gezegend is met een flinke dosis boerenverstand, en die zijn kop niet in het zand steekt voor bepaalde mistoestanden enkel en alleen maar omdat dat niet politiek correct is. Political Correctness will be the death of us all. GO LDD ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Probleem is dat ik nergens volledig 100% mijn gedacht vind. Terwijl ik me heel goed kan vinden in de standpunten van het VB mbt immigratie en het communautaire luik ben ik diametraal tegen hun standpunten over abortus en euthanasie... Zucht. Het wordt nog 'ne zware dobber... :roll: |
Citaat:
;-) |
Citaat:
Dat is onmogelijk te lijmen met economische migratie en het halfslachtige vage "met België als het kan, zonder België als het moet" standpunt. |
Citaat:
tegen liberaal-extremisme? JA, ONMIDDELIJK, altijd en overal! (En misschien zal de Politics-redactie mij nu weer op de vingers tikken, maar het kan me niet schelen: ik ben voorstander van het uit elkaar ranselen van de LDD-meetings). |
Citaat:
|
Citaat:
De LDD is de enige partij die tenminste opkomt voor een substantiële belastingvermindering voor die brave werkende middenklasse, en die de strijd wil aanbinden tegen dat moreel verwerpelijke parasiterend sociaal profitariaat. Toch zal ik trouw voor het Vlaams Belang blijven stemmen, daar het Vlaams Belang de enige partij is die komaf wil maken met die multiculwaanzin. |
Citaat:
|
Citaat:
Eerlijk en sociaal Een sociale vlaktaks van 30% verdeelt de lasten rechtvaardig over alle inkomens. De fiscale aftrekken verdwijnen, behalve voor zelfstandigen. Wie onder het leefloon zit, betaalt niets. Met 1/3 van ons loon komt de staat wel toe. Fraude of zwartwerk zijn het risico niet meer waard, en fiscale constructies worden nutteloos. Een beroepsloopbaan van 40 jaar geeft recht op vol pensioen. Wie vroeg instapt, kan vroeger weg. LDD schaft alle brugpensioenen af, maar de pensioenen die al zijn toegekend worden uitgevoerd. LDD wil een modern arbeidsrecht, dat gelijk is voor arbeiders en bedienden. Ontslagtermijnen zijn nu te lang, maar ontslagvergoedingen moeten netto zijn. Wie werkt verdient minstens 20% meer dan wie een uitkering trekt. De dop wordt beperkt in de tijd, zoals in heel Europa. Na 3 jaar stopt de uitkering. Tot zover uw stelling dat LDD niet voor de arbeider is. Want de arbeider is heus geen kleine man. |
Goed nieuws voor de liberalen van het VWS :-D
Citaat:
|
Citaat:
Frauderen is dan "het risico niet meer waard" klinkt het. Geloven jullie nog in Sinterklaas misschien? Wie de mogelijkheid gelaten wordt om de gemeenschap te bestelen, zal dit ook doen. Als liberaal-extremist zou je toch op de hoogte moeten zijn van de "free rider-theorie"?!? "Ontslagtermijnen te lang"? Te kort nog zul je bedoelen! Een kennis van mij werd onlangs op straat gezet vlak voor de verlofperiode zodat de baas minder vakantiegeld moest betalen. Hij had zelf aangekondigd in september van werk te veranderen. Op zijn C4 stond vermeld: "voldoet niet meer aan de eisen van de job"!!!! Een pertinente leugen! De bazen kunnen nog veel te veel vrijheden permitteren in dat ontslagrecht. Na drie jaar stopt een werkloosheidsuitkering. Blijkbaar zijn jullie niet opd e hoogte van praktijk en theorie van jullie verderfelijk kapitalistisch systeem dat een constante werkloosheid uitlokt en nodig heeft, kortom er zal steeds in een kapitalistisch systeem een werkloosheid van minstens 3% bestaan. Die mensen kunnen de pot op of zo? Godverdomse vuile klootzakken. Ik garandeer u, als er hier een LDD'er aan onze deurbel hangt, heb ik hem bij zijn keel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be