![]() |
alte Freunde
"Leo Delcroix is door de federale regering benoemd tot adjunct-commissaris-generaal van de wereldtentoonstelling in Shanghai in 2010".[Bron: Belga]
De heer Yves Leterme rapporteerde als adjunct nationaal secretaris aan de heer Delcroix in de periode 89-91, toen laatstgenoemde de nationale secretaris van de CVP was. De heer Pieter De Crem beleefde zijn introductie in de federale politiek als attaché op het kabinet defensie toendertijd onder de hoede van Leo Delcroix. De heren Leterme en De Crem maken - op zijn minst nog tot 15 juli - het mooie weer bij de federale regering. Personal networking rendeert, maar het loont nog meer om bij tijd en stond een Atoma schriftje boven te halen. World Wide networking : http://www.observant.unimaas.nl/defa...bs27/art36.htm Bij deze feliciteer ik de heer Delcroix van harte met zijn benoeming. Ik ben van plan om de gelukwensen van andere forumleden te bundelen en die straks op te sturen aan Leo. |
Ja, moest het Fientje Moerman of Pierre Chevalier zijn? Of één van de Happart's?
|
't is wel 'Alte Kameraden'...
|
Citaat:
|
ik mag toch veronderstellen dat hij ervoor zal zorgen dat het Belgische paviljoen op die wereldtentoonstelling eruit zal zien als een postkantoor?
|
Kan dit nu ook al :-P
|
leo D wordt volgend jaar 60 , maar het ziet er naar uit dat we nog 6jr met de tentakles van Kalmthout gaan moeten rekening houden
|
Fientje moerman geeft je een schouderklopje, virmiljoen.
|
dik verdiend
felicitaties, Leo! |
Citaat:
|
"De Leo" was vooral bekend om zijn geheime "Atoma-schriftjes" en zijn mysterieuze villa te Bormes-les-Mimosas (Côte d'Azur) die hij door Postmannen liet opknappen.
Een "integer" man ahw :lol:8-) |
Dankzij Leo moesten mijn broer en ik niet naar het leger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want u propageert en bejubelt totale degeneratie. Puur, destructief nihilisme. Nietzsche schreef veel over nihilisme maar was zeker geen pleitbezorger van het soort nihilisme waar u mee uitpakt. Het nihilisme van Nietzsche was bezorgd nihilisme, niet destructief. |
Citaat:
Van integere kaviaarsossen of integere liberalen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be