![]() |
Werken voor de vijand
Ik heb weinig tijd tegenwoordig, want ik werk voor de vijand.8-)
De vijand van vele forumgangers. Maar voor welke vijand werk ik? (in navolging van Firestones enquête laat ik jullie raden) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de 'Staatsveiligheid' klinkt als iets waar de VTM'ers schreeuwend van in hun broek klaarkomen... Dus:
Antwoord 1. |
Mohamed ?
|
Ge zijt lid geworden van den AA en hebt nu ook al aandelen bij chaudfontaine ??? 8O
|
n5 - iets anders :|
http://fiscus.fgov.be/nl/index.htm ??? |
De VRT lijkt het meest logisch, alhoewel de NWO ook heel goed zou kunnen.
|
Je werkt voor een (beef en sidder) BEDRIJF.
|
Citaat:
|
Dr. Strangelove is homo-gigolo 8O
|
ik gok op het cgkr
|
en in elk geval, stoppen met hetgeen het is en hier het niveau wat komen opkrikken aub
|
Ik ben lakei in het paleis van Laeken. Maar ik zeg lekker niet wiens tandpasta ik op zijn / haar tandenborstel moet doen...
|
Alle hoge functies bij de VRT schijnen vervuld te worden door mensen van het Groot Oosten.
|
staatsveiligheid geloof ik nooit, aangezien ge daar als extreem-linkse activist zélf zeker een dossier hebt (not joking, iemand van de SV zat geregeld ook op vergaderingen van het politiek konvent), dus is het de VRT.
|
Dr. Strangelove heeft duidelijk geschreven dat hij WERKT, en dus kunnen we de Staatsveiligheid wel schrappen.
|
Citaat:
|
de mossad. En durf het eens te ontkennen, want als je dat doet bewijs je gewoon dat je er voor werkt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be