![]() |
Vlaamse voetbalbond is een feit
De Belgische voetbalbond en Vlaams minister van sport Bert Anciaux hebben een akkoord bereikt om een Vlaamse voetbalbond op te richten. Dat meldt HNB op zondag en werd bevestig door minister Anciaux zelf.ARTIKEL
|
Citaat:
We worden echt geregeerd door fascisten die in onze plaats denken. Nationalisme is een vergif. Straks komen ze ons zeggen dat we in twee verschillende sportruimtes leven zodat ze heel het land kunnen splitsen. |
En Anciaux heeft ook geld voor Anderlecht... als het maar besluit om een Vlaamse club te worden.
|
Citaat:
|
Mooi zo, een stap dichterbij voor een Groot-Nederlandse voetbalcompetitie!
|
Ik neem aan dat de doelpalen vanaf volgende seizoen in geel-zwart geschilderd zullen worden.
|
Citaat:
De volgende stap is dat ge een taalexamen moet afleggen vooraleer ge een ticket mag kopen. ;-) Nu moest ik het Brussels Gewest zijn zou ik zeggen dat als Anderlecht een Vlaamse club wil worden dat ze dan maar naar Vlaanderen moeten verhuizen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
geld weigeren is niet verboden. |
Citaat:
krijgen |
Citaat:
|
Citaat:
Sinds ik op dit forum ben, begin ik duidelijk te radicaliseren. Erik Van Rompuy had gelijk. Hoe langer de crisis duurt, hoe meer de "Vlaming" begint te radicaliseren. |
Citaat:
|
Citaat:
Meer geld voor sportclubs is altijd meegenomen want momenteel is de jeugdwerking niet altijd optimaal. Dat de Vlaamse overheid hierin wil investeren kan ik alleen maar aanmoedigen! |
mooi om zien dat Vlaanderen de boedelscheiding voorbereidt
|
Citaat:
Het zou echter belachelijk overkomen. De belgische staat is namelijk platzak. |
De belgische staat is namelijk platzak : guy VHS heeft politieke montignac gedaan , hij heeft buitensporige staatskosten geschrapt , de belastingen niet nog meer laten stijgen ( ze zijn al hoog genoeg ) , en het behoud van de transfers naar het zuiden waren de pasmunt voor zijn primair zitje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be