![]() |
In Nederland is het rookverbod in cafe''s vanaf vandaag een feit
En erg goede zaak vind ik dat;-)
Peiling is fout zie ik juist :oops: Ja is voor het rookverbod Nee is tegen het rookverbod Andere optie is geen mening of iets anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zet anders even in de bovenste post:
Ja is voor het rookverbod Nee is tegen het rookverbod Andere optie is geen mening of iets anders. Dan heeft de poll nog zin.... |
Een rookverbod is gewoon nog zoiets nutteloos, je mag wel nog in de lokale koffieshop pure wiet roken ... strak beleid hoor.
Beter gans de zaak terugdraaien en weer werken met rokerszones da's tenminste humaan. |
Citaat:
|
Citaat:
humaan .... een rokerszone invoeren is een "humaan beleid" .... Ik zou het pas "humaan" vinden, mocht ik in een koffiesjop een koffie kunnen nuttigen, maar ja, dat is Vlaamse boerenlogika (en als ge niet verstaat wat ik bedoel: ik wantrouw alles dat een misleidende naam draagt, ik vraag me dan altijd af waarom dat is ... en ik hoor Bobbejaar Schoepen iets zingen van een kaffee zonder bier) |
Ach, dit beleid moet enkel volgehouden worden. Dan kunnen niet-rokers spreken over een fait accompli en valt de legitimatie van de roker weg.
|
Ik vind het wel straf dat je in zo'n coffeeshop pure wiet mag roken, maar vanaf het moment dat er iets van tabak inzit is het rookverbod geldig.
Wij Belgen zijn een raar volkje wat de wetgeving betreft, maar dit slaat toch ook alles. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij mogen ze blijven roken, mja voor de mensen die er niet tegen kunnen, ze weten waar de uitgang is.
|
Citaat:
Juist ja,en ik kan er niet meer van gaan genieten zonder dat ze mij ongevraagd schade toe brengen |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn meer niet rokers dan wel rokers dus wie moet zich aanpassen hé ... |
Regeltjes regeltjes regeltjes, we worden geleefd door de regering.
Beter was geweest van meer rookvrije etabilisementen op te richten, desnoods te promoten, voor de mensen die willen uitgaan in rookvrije omgeving. Dan kan de bevolking zélf kiezen of ze in een rokerszaak, of rookvrije zaak willen vertoeven. Maar nee, afschaffen die handel en klep toe beste onderdaan! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er langs daar rook uitkomt dan is er iets niet pluis. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be