![]() |
De slag om Leuven
Citaat:
Citaat:
http://www.vn.nl/Buitenland/ArtikelB...agOmLeuven.htm |
Citaat:
|
slag bij Leuven
oude belgen in Tongeren Groeninge te Kortrijk veel regio's hebben al een memorabel moment, dus waar gaan we de onafhenkelijkheid uitroepen ? |
Waar ik het steeds en steeds weer van op de heupen krijg is de arrogantie waarmee sommigen een vlaamse onafhankelijkheid durver koppelen aan isolationisme.
Vlaanderen is de wereldkampioen in solidariteit, top tien van gastvrijheid, verkeert in de kampioenenkring van de intellectuële én kulturele diaspora, legendarisch vredelievend en mercantiel xenofiel. Welke loze argumenten, vraag ik mij af, gaan de parasieten (hopelijk weldra saprofieten) van de Belgische konstruktie nog uitvinden waarachter hun blinde adepten zich in argumentatieve nood kunnen verschuilen. Voor de rest: schitterend artikel... |
Citaat:
|
Uit dit artikel (weliswaar uit de mond van De Dijn, een zelfverklaarde "fan van het koningshuis").
Citaat:
|
Citaat:
|
mag ik jullie erop attenderen dat kortgeleden bij het installeren van de Maoisten de speech voor Nepal zijn nieuwe eerste minister in 21 talen is utgesproken..
Nepal is hoe groot? Ik heb veel franstalige vrienden uit brussel en luik maar in aktiegroepen is de tweetaligheid bijzonder lastig... er is er altijd een die geen nederlands begrijpt of geen frans in het ene of het andere kamp |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be