![]() |
Leterme bereid de 3 burgemeesters te benoemen.
Citaat:
Blijkbaar zijn de 5 minuten politieke moed van Leterme verstreken. Gelukkig dat hij niet in een regering zal stappen zonder de splitsing of zonder grote staatshervorming. |
Leterme heeft er niets over te zeggen, het is mr. Keulen die hier beslissingsrecht over heeft, Leterme kan daar geen bindende uitspraken over doen.
|
Citaat:
|
Inderdaad, we moeten afwachten om het resultaat te zien maar de waarschijnlijkheid hiervan lijkt me nu niet zo hoog, zeker doordat men de uitspraak van Mangain als iets positiefs wil laten uitschijnen. Ik zou bvb al niet met Mangain willen praten voordat hij zijn woorden publiekelijk intrekt.
|
Citaat:
|
Ook het vervolg laten zien hé, beste Jan.
Citaat:
|
Jan Meuleman,
ge zijt intellektueel oneerlijk door deze titel van jouw draad te gebruiken. Foei. Dat is zeer on-Vlaams. en daarbij weten we genoegzaam: oude pollentiekers konden veel slikken; maar de Keulen, zelfs al is hij een (zogezegd Open-)VLD'er, veel gezichtsverlies zou lijden. Eerst uitleggen met veel vijven en zessen aan die bietekwieten, gestuurd door de Raad van Europa, en dan zo bakzeil halen, om het onderwerp te zijn van eeuwige spot ..., al te gemakkelijk slachtoffer van brulkikkers en ander tuig ... Nogmaals, foei, je bent nog erger dan een tsjeef-uit-de-jaren-70-tot-90. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toch op die hooikar op de markt in Halle 2004 !! intervieuw voor de VRT :twisted: 5 minuten politieke moed en geen Vlaamse regering zonder splitsing... vier jaar later nog niets !! |
Ik geloof daar niets van: dat is domme cafépraat.
|
Citaat:
Anderzijds hebben we al veel domme cafépraat waarheid zien worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be