![]() |
Skynet ADSL verhoogt transfervolume
Sedert gisteren hebben alle Skynet-abonnees die over een ADSL Go-abonnement beschikken naar verluidt de beschikking over 25 GB transfervolume. Dit in plaats van de 12 GB die voordien maandelijks opgeslurpt kon worden. Uiteraard zeggen we hier niet neen tegen. Over de communicatie naar de klanten toe valt er echter minder te juichen. Indien ik dit nieuws vorige week niet toevallig in de 'Metro' gelezen had, had ik wellicht nog een hele tijd van niets geweten. Navraag bij kennissen van me die eveneens bij Skynet zitten, leerde me dat ook zij totaal uit de lucht kwamen gevallen. Zijn er hier Skynet-abonnees die hier vooraf van Belgacom bericht over ontvangen hadden? Of krijgen we naar goede Belgacom-gewoonte pas binnen een aantal weken een berichtje toegestuurd over het heuglijke nieuws?
|
Citaat:
Bij Dommel heb je voor 34.95/ maand default 100GB download ( upload tellen ze niet mee ) Men zegge het verder! klikkerdeklik Het succes van Dommel moet Skynet flink dwars zitten omdat ze nu de mensen blij maken met een dode mus. |
Ik wist ook van niets
maar ben wel blij natuurlijk:-D |
Citaat:
:cheer: Belgacom :cheer: |
:cheer: RTT :cheer: ;-)
|
Midden augustus wordt de snelheid ook verhoogd nr 12mgbs voor adsl plus
:cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Kunnen we ons transfervolume er dan nog sneller door jagen? :-D |
Goh, in Nederland bestaat er niet zoiets ouderwets als datalimieten :D
|
Citaat:
|
Nog Meer Belasting Sjoemelarij :-D
|
Citaat:
:-P ;-) |
Heb net telenet aan de deur gezet voor Dommel.
34€ voor netconnect 100Gb downstream en halverwege juli 12mbs snelheid. In afwachting dat ADSL2 gebiedsdekkend is. |
Ik heb er niets van vernomen van Belgacom, maar ik heb net op e-services gekeken en 't is waar.
Jedoch, voor mij is 't too little too late. M'n contract met Dommel zit al in de bus. |
Citaat:
De Scandinaviërs hadden al BBB toen wij nog extra betaalden voor in te bellen, en nog eens de prijs van een telefoongesprek er bovenop kregen... :lol: Alles is hier goed om de mensen uit te persen. |
Citaat:
|
Citaat:
CityConnect (ADSL2) zal dan weer een activatiekost van €50 vereisen. |
Wist van niks, controleer dat wel altijd, heb dat op kot in gent, eens kijken als het past.
Goed nieuws als dat waar is, kan ik wat meer internetradio beluisteren! |
Citaat:
Hoe zit het eigenlijk met internet via satelliet? Is dat al ergens ingevoerd in Europa? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be