Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   De racistische politie heeft het weer gedaan. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=108692)

Boadicea 2 juli 2008 16:21

De racistische politie heeft het weer gedaan.

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...emans-hat.html

http://reporter.be.msn.com/index2.as...s&hdl_id=34761

De Schotse politie heeft de moslims weer eens beledigd. Die vuile racisten konden het weer niet laten om een onrein diertje op hun nieuwe advertentie te plaatsen.

En wie wou die drie biggetjes nu door drie puppies vervangen? Blijkbaar is dat ook niet goed genoeg voor de aanhangers van het ware geloof.

Heu, dit topic staat hier al enkele minuten. Wanneer komen de off topic reacties? Waarom is het hier zo stil?

Rechtvaardigheid Nu! 2 juli 2008 16:27

Schijt aan de 'gevoeligheden' van de moslims. Zij beledigen bijvoorbeeld Joden in de meest barbaarse manieren. Wordt er echter een Mohamed cartoon gepubliceerd ... ho maar!! Hoe barbaars!! Doodt aan Westen!!!!!!

Boadicea 2 juli 2008 16:34

Ja, maar ze zijn zo gevoelig! We moeten ze toch lief over het gehoofddoekte bolletje strelen, om zeker te zijn dat ze geen terreur gaan zaaien.

Pick Nick 2 juli 2008 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 3542314)
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...emans-hat.html

http://reporter.be.msn.com/index2.as...s&hdl_id=34761

De Schotse politie heeft de moslims weer eens beledigd. Die vuile racisten konden het weer niet laten om een onrein diertje op hun nieuwe advertentie te plaatsen.

En wie wou die drie biggetjes nu door drie puppies vervangen? Blijkbaar is dat ook niet goed genoeg voor de aanhangers van het ware geloof.

Heu, dit topic staat hier al enkele minuten. Wanneer komen de off topic reacties? Waarom is het hier zo stil?

Jongens toch, met wat zijn die moslims bezig???????
Niet kunnen verdragen dat een puppie op een poster staat wegens 'onrein' dier.

Voortaan beschouw ik moslims als 'onrein'. Hopelijk houdt de progressieve goegemeente rekening met mijn gevoeligheden - ze gaan toch niet discrimineren zeker - zodat het straatbeeld er voortaan niet meer 'onrein' uitziet als ik langskom. ;-)

circe 2 juli 2008 17:00

een zwarte hond? hoehoehoehoe! damagnie ! dat is SJATAN HIMSELF!

nu is de pliesie sjatan zelf! oeioeioei.

Boadicea 2 juli 2008 17:02

Oei oei oei! En hoe moet dat nu verder? Vraag is eigenlijk wie er eigenlijn wie het meest de duivel aandoet.

Vette Pois(s)on 2 juli 2008 17:02

Die moslims toch

LastMohican 2 juli 2008 17:06

Ze kunnen allemaal orale druk uitoefenen op het meest vlezige gedeelte van mijn anatomie.

Gwyndion 2 juli 2008 17:41

Ik stoor me aan hun halal eten door de manier waarop deze wordt uitgevoerd (onnodig dierenleed) maar als ik me hier over uitspreek ben ik zeker een racist?
Nu even serious, kan een moslim me even een lijst geven van welke dieren etc allemaal onrein zijn? Ik heb zo de idnruk datd e lijst van reine dieren wel eens korter zou kunnen zijn. Men gebruikt honden al EEUWEN bij de politie, moeten we soms alle honden gaan doden omdat er wel eens een Moslim zou kunnen passeren ?!? Of is het omdat hij ZWART is (racisme op basis van huidkleur(vacht in dit geval) :roll:?

Zoom 2 juli 2008 17:50

Nieuwe anti-migratie techniek:

Elke inwoner van de EU moet verplicht een hond houden, tenzij dit niet kan door mediche redenen.

;)

shaddy 2 juli 2008 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 3542561)
Ik stoor me aan hun halal eten door de manier waarop deze wordt uitgevoerd (onnodig dierenleed) maar als ik me hier over uitspreek ben ik zeker een racist?
Nu even serious, kan een moslim me even een lijst geven van welke dieren etc allemaal onrein zijn? Ik heb zo de idnruk datd e lijst van reine dieren wel eens korter zou kunnen zijn. Men gebruikt honden al EEUWEN bij de politie, moeten we soms alle honden gaan doden omdat er wel eens een Moslim zou kunnen passeren ?!? Of is het omdat hij ZWART is (racisme op basis van huidkleur(vacht in dit geval) :roll:?

de Koran zegt duidelijk dat ongelovigen vuil zijn (9-28). Dat bevestigt Ayaan Hirsi Ali ook in haar boek "Mijn Vrijheid". In de islam zijn er 10 dingen die onzuiver zijn: urine, sperma, uitwerpselen, lijken, bloed, honden, varkens, zweet van dieren die onzuivere dingen hebben gegeten, alcohol en ongelovigen. Christenen worden constant als varkens bestempeld en men mag ze niet bevrienden (3-28). Daarom moet er terreur in hun harten gezaaid worden (8-12).

Ik ben al jaren vegetarier en ik vind dat de pocos moeten ophouden met het toestaan van halal. hele scholen worden geassimileerd naar halal. Vreselijk !!!!

Binnen kort geen honden of biggetjes meer. ;-)

Mijn lieve vegetarische sheltie is heel erg gelukkig en lust de rondhangjongeren niet. ;-)

shaddy 2 juli 2008 18:33

Ik begrijp niet dat men moet blijven toegeven aan hun agressies van die islam. het is nu toch duidelijk dat die religie niet wil integreren maar assimileren. :roll: Wat hebben de pocos hierop te zeggen of kruipen ze nog verder in het zand?

shaddy 2 juli 2008 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zoom (Bericht 3542582)
Nieuwe anti-migratie techniek:

Elke inwoner van de EU moet verplicht een hond houden, tenzij dit niet kan door mediche redenen.

;)

Lach maar ik ken iemand die expres met zijn 3 dobbermannen naast een moskee gaat wandelen. En hun honden hun ding doen. De politie is al tientallen keren op hem afgestuurd. Nu ja ik ga niet schrikken als die gast ooit wordt afgeknalt. Alhoewel ik bijna zeker ben dat hij zich bewapent. Nu ja ik vind dat die gast het niet moet uitlokken maar die moslims zijn echt wel hysterisch. ;-)

Gwyndion 2 juli 2008 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shaddy (Bericht 3542644)
de Koran zegt duidelijk dat ongelovigen vuil zijn (9-28). Dat bevestigt Ayaan Hirsi Ali ook in haar boek "Mijn Vrijheid". In de islam zijn er 10 dingen die onzuiver zijn: urine, sperma, uitwerpselen, lijken, bloed, honden, varkens, zweet van dieren die onzuivere dingen hebben gegeten, alcohol en ongelovigen. Christenen worden constant als varkens bestempeld en men mag ze niet bevrienden (3-28). Daarom moet er terreur in hun harten gezaaid worden (8-12).

Ik ben al jaren vegetarier en ik vind dat de pocos moeten ophouden met het toestaan van halal. hele scholen worden geassimileerd naar halal. Vreselijk !!!!

Binnen kort geen honden of biggetjes meer. ;-)

Mijn lieve vegetarische sheltie is heel erg gelukkig en lust de rondhangjongeren niet. ;-)

Is dan niet bijna alles onrein? Worme etc eten lijken, vogels etc eten wormen. Veel groenten worden bemest (uitwerpselen), elk dier (dus ook de mens) komt voort uit sperma. Gaan die nu allemaal zelfmoord plegen?

shaddy 2 juli 2008 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 3542662)
Is dan niet bijna alles onrein? Worme etc eten lijken, vogels etc eten wormen. Veel groenten worden bemest (uitwerpselen), elk dier (dus ook de mens) komt voort uit sperma. Gaan die nu allemaal zelfmoord plegen?

Alcoholische hoestsiroep daar zijn ze dan weer zot van. ;-)

Rechtvaardigheid Nu! 2 juli 2008 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 3542662)

Ze willen toch niets liever dan zich bij Allaaaahh vervoegen?

bridgeton 2 juli 2008 19:51

Nee, eerst zelfmoordaanslag he ;)
anders lopen ze de maagden mis :lol:

ok, nu serieus...
Dit gaat inderdaad toch iets te ver...
Hmm... Als ik mijn labrador nu es een hoofddoek zou opzetten, zou ie dan rein zijn?

shaddy 2 juli 2008 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bridgeton (Bericht 3542833)
Nee, eerst zelfmoordaanslag he ;)
anders lopen ze de maagden mis :lol:

ok, nu serieus...
Dit gaat inderdaad toch iets te ver...
Hmm... Als ik mijn labrador nu es een hoofddoek zou opzetten, zou ie dan rein zijn?

is ie een teefke? ;-)

Boadicea 2 juli 2008 21:18

Wel, zij klagen dat wij hen geiteneukers noemen en plegen er zelfs een moord voor, maar mogen ons wel ongestraft uitschelden voor honden.
Maar een hond mag niet. Het is in Schotland. Ik zou zeggen: geiten neuken en honden ... kijk naar mijn handtekening op de maat van "Scotland the Brave". Dan zie je wat er van komt, alles we alles op een hoopje gaan gooien.

Of we geven iedereen het recht om te beledigen en dan moeten we maar allemaal onze tenen wat inkorten, of we geven niemand nog het recht en gaan hier allemaal hypocriet op onze tanden zitten bijten.

Nu: ik kies optie 1. (en die scotch zal ook wel haram zijn)

Wolf 3 juli 2008 04:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick (Bericht 3542394)
Jongens toch, met wat zijn die moslims bezig???????

Simpel, zij zijn bezig om Europa te koloniseren. Stapje voor stapje.

Europe Awake!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be