Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bertie
(Bericht 3544501)
't is een een stukje van een groter plaatje. Regen is ook maar een druppel.
|
jij hecht er alleszins veel belang aan:
Citaat:
Zelfs artikelen in Peer Review journals (= officieel-Wetenschappelijk tijdschriften) zijn veschenen:
|
welgeteld 1 artikel in een bulletin dat mi zelfs niet gepeer-reviewed wordt, of waar ik alleszins geen bewijzen voor gevonden heb.
Moest het werkelijk de heilige graal zijn voor de evolutietheorie als wat jij ervan tracht te maken, denk je niet dat er dan meer dan 1 flutartikel over geschreven zou zijn (en met flutartikel=artikel in een tijdschrift met impactfactor die te verwaarlozen is)
Citaat:
(Bericht 3544501)
Weet ik veel. Omdat niemand (meestal Franstalige) Belgische tijdschriften van de jaren zestig op het net heeft geuploadt? Omdat je alleen google.be heeft geprobeerd?...
|
zelfs pubmed kent het tijdschrift niet. Daar hoeft zelfs het artikel niet voor gedigitaliseerd te zijn.
Geen probleem, ik heb het museum een mailtje gestuurd
Citaat:
(Bericht 3544501)
Dat kan allemaal. Misschien was de Amerikaanse proDarwin-elite gevoelig voor negatieve associaties (redneck carnaval circuit)? Misschien was de Smithsonian instituut bezorgd over de band tussen de Belgische wetenschapper en Kapitein Haddock?
|
of misschien werkt de wetenschappelijke methode wel, en worden dergelijke gevallen eruit gefilterd?
Nee nee, dat kan niet, want in uw ogen is de evolutietheorie zelfs geen wetenschap, hoe zou de wetenschappelijke methode dan kunnen werken...
ga nog wat windmolens aanvallen...
|