Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Bah m'n auto is bekrast (https://forum.politics.be/showthread.php?t=108816)

DebianFox 4 juli 2008 11:58

Bah m'n auto is bekrast

Voor het eerst in twee jaar is mijn auto het slachtoffer geworden van vandalisme. :evil: Mijn auto stond bijna de hele dag geparkeerd op een nogal afgelegen plaats in Nevele en Deinze.

Zoals de meerderheid hier wel weet rijd ik enkel met een VL-kenteken. Vanmorgen ontdekte ik dan ook een gigantische kras op mijn 2 linkerdeuren. Het lijkt erop dat de kras aangebracht is met een schaar. Wellicht gaat het hier om "politiek geïnspireerd vandalisme", dank je Belgicisten ....

Burkide 4 juli 2008 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox (Bericht 3546177)
Voor het eerst in twee jaar is mijn auto het slachtoffer geworden van vandalisme. :evil: Mijn auto stond bijna de hele dag geparkeerd op een nogal afgelegen plaats in Nevele en Deinze.

Zoals de meerderheid hier wel weet rijd ik enkel met een VL-kenteken. Vanmorgen ontdekte ik dan ook een gigantische kras op mijn 2 linkerdeuren. Het lijkt erop dat de kras aangebracht is met een schaar. Wellicht gaat het hier om "politiek geïnspireerd vandalisme", dank je Belgicisten ....

Tuttut... een zeer zinvolle vaderlandslievende actie. Het heeft immers duidelijk geleid tot een vermindering van je flamingantisme en van de communautaire spanningen in het Heilig Vaderland...

Dronkoers 4 juli 2008 12:01

Het is een ziekte, bij mij staan er (weliswaar minder zichtbaar, maar wel duidelijk niet door een lichte aanrijding) ook krassen aan de linkerflank

Derk de Tweede 4 juli 2008 12:01

Vervan die Vl sticker door die van F. 8-)

Dronkoers 4 juli 2008 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burkide (Bericht 3546187)
Tuttut... een zeer zinvolle vaderlandslievende actie. Het heeft immers duidelijk geleid tot een vermindering van je flamingantisme en van de communautaire spanningen in het Heilig Vaderland...

Geef je daarmee een toelating dat we elke auto met een "B" mogen krassen uit vaderlandslievendheid? ;-)

Burkide 4 juli 2008 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3546191)
Geef je daarmee een toelating dat we elke auto met een "B" mogen krassen uit vaderlandslievendheid? ;-)

Als m'n buikgevoel mag spreken: "Bekrassen? Wat haalt dat nu uit? Opblazen die boel!" 8-)

Dronkoers 4 juli 2008 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burkide (Bericht 3546195)
Als m'n buikgevoel mag spreken: "Bekrassen? Wat haalt dat nu uit? Opblazen die boel!" 8-)

Dat proberen we al jaren, maar de poco's houden dat tegen :-P

Rechtvaardigheid Nu! 4 juli 2008 12:06

Citaat:

Tja, mijn auto is vorige zomer bekrast in Schaarbeek (niet alleen die van mij, maar van een stuk of tien auto's in de straat). Ik heb het niet gezien dus ik weet niet wie verantwoordelijk is.

DebianFox 4 juli 2008 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burkide (Bericht 3546187)

Dat denk ik niet ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3546189)
Het is een ziekte, bij mij staan er (weliswaar minder zichtbaar, maar wel duidelijk niet door een lichte aanrijding) ook krassen aan de linkerflank

Bij mij is het echt 'n kanjer. Hij loopt bijna volledig over de twee linkerdeuren door. Echt vreselijk :evil:

floppy 4 juli 2008 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3546190)
Vervan die Vl sticker door die van F. 8-)

Wat is het verschil ? VL van Vlaming of F van Flamingant?

floppy 4 juli 2008 12:20

DebianFox, jammer, maar daar zal je stilaan moeten mee leren leven. Zinloos geweld tegen personen en goederen is exponentieel aan het stijgen.

Wij rijden met een oude bak, die we gekocht hebben als hij al vol blutsen en builen en krassen zat! Laat ze maar doen.

Het vraagt wel een mentaliteitsverandering, maar eenmaal je met zoiets rijdt, vallen ve:-Del zorgen weg

Geert C 4 juli 2008 12:20

"Redders van het Vaderland" :roll:

Geert C 4 juli 2008 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door floppy (Bericht 3546230)
Wat is het verschil ? VL van Vlaming of F van Flamingant?

Neen, van "Franskiljon". :-)

BigF 4 juli 2008 12:23

Citaat:

Moet dat nou echt?
Nen topic over krassen op auto juist op dit moment?

Ik ga 'em maar eens in de garage zetten denk ik...

Dronkoers 4 juli 2008 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 3546244)
Moet dat nou echt?
Nen topic over krassen op auto juist op dit moment?

Ik ga 'em maar eens in de garage zetten denk ik...

Heeft die soms geen intelligente anti-kraslaag? ;-)

Derk de Tweede 4 juli 2008 12:27

Sticker voor over de EU-plaatje op de kentekenplaat!

BigF 4 juli 2008 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3546247)
Heeft die soms geen intelligente anti-kraslaag? ;-)

Mijn garage wel ja.
;-)

Dronkoers 4 juli 2008 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 3546257)
Mijn garage wel ja.
;-)

Ook graffitibestendig? ;-)

BigF 4 juli 2008 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3546264)
Ook graffitibestendig? ;-)

Daar wil ik liever niet over uitweiden.

Dronkoers 4 juli 2008 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 3546270)
Daar wil ik liever niet over uitweiden.

Straks ga je me nog zeggen dat het niet de eerste keer zal zijn 8O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be