![]() |
Bah m'n auto is bekrast
Voor het eerst in twee jaar is mijn auto het slachtoffer geworden van vandalisme. :evil: Mijn auto stond bijna de hele dag geparkeerd op een nogal afgelegen plaats in Nevele en Deinze.
Zoals de meerderheid hier wel weet rijd ik enkel met een VL-kenteken. Vanmorgen ontdekte ik dan ook een gigantische kras op mijn 2 linkerdeuren. Het lijkt erop dat de kras aangebracht is met een schaar. Wellicht gaat het hier om "politiek geïnspireerd vandalisme", dank je Belgicisten .... |
Citaat:
|
Het is een ziekte, bij mij staan er (weliswaar minder zichtbaar, maar wel duidelijk niet door een lichte aanrijding) ook krassen aan de linkerflank
|
Vervan die Vl sticker door die van F. 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
DebianFox, jammer, maar daar zal je stilaan moeten mee leren leven. Zinloos geweld tegen personen en goederen is exponentieel aan het stijgen.
Wij rijden met een oude bak, die we gekocht hebben als hij al vol blutsen en builen en krassen zat! Laat ze maar doen. Het vraagt wel een mentaliteitsverandering, maar eenmaal je met zoiets rijdt, vallen ve:-Del zorgen weg |
"Redders van het Vaderland" :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nen topic over krassen op auto juist op dit moment? Ik ga 'em maar eens in de garage zetten denk ik... |
Citaat:
|
Sticker voor over de EU-plaatje op de kentekenplaat!
![]() |
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be