![]() |
Geef Zuid Rhodesie terug aan de Britten!
Hah, nu de wereld toch vergaat, even mijn politiek incorrecte mening luchten:
De negers hebben er daar niets van gebakken. Beter om dit stuk land terug te geven aan de Britten, de rechtmatige eigenaars.:-P Laat de poco commentaren maar komen, bel het CGKR maar al op! De wereld vergaat toch binnen een uur en acht minuten. 8-) |
Of de Britten nu de rechtmatige eigenaars zijn laat ik nu in het midden, maar ben volledig akkoord dat de negers er niets van bakten. Ze hebben het allemaal 'terug?'gepakt, en alles naar de verdoemenis geholpen.
Idem voor Congo. Doodjammer van al die westerlingen, die hun leven hier achterlieten om ginder zoveel energie te pompen om iets op te bouwen, wat die negers allemaal terug kapotmaakten. :-(:-( Enfin, ze hebben serieus in hun eigen vel gesneden, en ze moeten nu maar hun plan trekken voor mij. Geen compassie!:x |
Het was bedoeld als een grapje, maar eigenlijk ga ik 100% akkoord met wat je hier stelt, MaGNiFiCaT.
In Congo is het zelfs zover gekomen dat er weer kannibalisme voorkomt. |
Eh, para,... 't is al 16:09. Misschien maar nen advocaat nemen nu het CGKR nog bestaat...
|
Citaat:
Als hij dat had gewild, dan had hij het land geleidelijk aan op democratie en 'majority rule' kunnen voorbereiden, maar neen hij wachtte liever tot het te laat was vooraleer toegevingen te overwegen en dacht dat de blanken het daar nog duizend jaar voor het zeggen zouden hebben... |
Citaat:
|
Citaat:
"He was a pig-headed, arrogant, intransigent, inefficient, incompetent, xenophobic, racist, stubborn idiotic prick of a prime minister, who was succeeded by Robert Mugabe. He will be dearly missed." :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be