Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Bas Luyten (Jong N-VA) (forumsessie 7 juli t.e.m. 13 juli) (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=182)
-   -   15 Juli 2008 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=108853)

garfield 5 juli 2008 18:14

15 Juli 2008

Beste Bas,

Wat staat er te gebeuren na 15/7/2008 gaan we naar verkiezingen en zal het kartel dit overleven?
Ik zie nog steeds geen witte rook uit de 16 komen, dus denk ik dat het kartel maar vooral de nva kleur zullen moeten bekennen.
Hoe zien de NR van Ronduit de toekomst?

Bas Luyten 7 juli 2008 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield (Bericht 3548458)
Beste Bas,

Wat staat er te gebeuren na 15/7/2008 gaan we naar verkiezingen en zal het kartel dit overleven?
Ik zie nog steeds geen witte rook uit de 16 komen, dus denk ik dat het kartel maar vooral de nva kleur zullen moeten bekennen.
Hoe zien de NR van Ronduit de toekomst?

Hoe spijtig het ook is, maar ik moet u het antwoord schuldig blijven.
Via het partijbestuur worden we beperkt geïnformeerd, maar de details blijven beperkt tot de onderhandelaars.

Kleur bekennen doen we sowieso. De N-VA heeft tot op dit ogenblik een zeer goed parcours, met vele hindernissen, gereden. We zitten niet in de regering, maar slagen er wel in om de druk aan te houden.
Momenteel is het wachten op concrete voorstellen. Dan zal de N-VA haar Partijraad bijeen roepen. Ook de jongeren roepen hun Nationale Raad samen. Of het nu 15 juli is of net iets later, dat doet er niet toe, evalueren doen we sowieso...

Inhoudelijk hou ik mijn hart vast. De huidige houding van de Franstaligen stemt me niet uitermate optimistisch.

maarte 7 juli 2008 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bas Luyten (Bericht 3551784)
Hoe spijtig het ook is, maar ik moet u het antwoord schuldig blijven.
Via het partijbestuur worden we beperkt geïnformeerd, maar de details blijven beperkt tot de onderhandelaars.

Kleur bekennen doen we sowieso. De N-VA heeft tot op dit ogenblik een zeer goed parcours, met vele hindernissen, gereden. We zitten niet in de regering, maar slagen er wel in om de druk aan te houden.
Momenteel is het wachten op concrete voorstellen. Dan zal de N-VA haar Partijraad bijeen roepen. Ook de jongeren roepen hun Nationale Raad samen. Of het nu 15 juli is of net iets later, dat doet er niet toe, evalueren doen we sowieso...

Inhoudelijk hou ik mijn hart vast. De huidige houding van de Franstaligen stemt me niet uitermate optimistisch.

Het is idd koffiedik kijken en het ziet er idd niet goed uit maar tot 15 juli moet er alles aan gedaan worden om de franstaligen over de streep te trekken.
Maar 15 juli moet ook de definitieve deadline zijn, men is immers al 13 maanden bezig en alles men er nu niet uitkomt dan zal men er de komende maanden en jaren ook niet uitkomen. Een definitieve beslissing uitstellen heeft dan ook niets meer te maken met staatsmansschap maar eerder met schuldig verzuim.

garfield 7 juli 2008 17:44

Dank u voor het antwoord

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be