![]() |
Marsmannetjes moppen
Er worden nooit moppen over marsmannetjes gemaakt. Het wordt tijd dat daar verandering in komt. Ik begin wel. Ik hoop dat de marsmannetjes op dit forum tegen een grap kunnen.
Waarom kruipen marsmannetjes de supermarkt binnen? Om de lage prijzen te zien. Waarom gebruiken marsmannetjes een speedboot? Om eerder bij de broodkruimels te zijn dan de eenden Wanneer mag je een marsvrouwtje in het gezicht spugen? Als haar snor in brand staat Hoe is koperdraad ontstaan? Twee marsmannetjes trokken aan een muntstuk van 5 eurocent Een marsmannetje haalt het behang van zijn muur af De buurman loopt binnen en vraagt "Hallo buurman, ga je behangen?" "Nee" antwoord het marsmannetje. "Ik ga verhuizen" Weten jullie nog moppen? |
Maar allé wat is dat nu , ik maak toch al maanden moppen over belangers! :p
|
Marsmannetjes zijn mietjes ... 8-)
Earth rules ... |
Citaat:
|
De venusvrouwtjes voelen zich weer gediescriemieneerd. Ge moogt maandag bezoek verwachten van het IPCGKR (interplanetair CGKR)
|
Citaat:
|
Ik vraag me af of we ook marsmannetjes moppen gaan maken als ze ooit hier komen wonen :lol:
|
Citaat:
|
Marsmannetjes bestaan niet.
|
twee marsmannetjes zitten op een bankje in het park te kijken hoe een oud vrouwtje de eendjes voedert.
zegt de een tegen de ander: TOCH EEN HEEL ANDERE PLANEET HE. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Een vliegende schotel landt nét naast een benzinepomp..
Een marsmannetje stapt uit en loopt naar de benzinepomp toe en vraagt " kan U mij de weg geven naar het volgende sterrenstelsel".... Na 2 minuten van wachten maakt het marsmannetje zich boos en hij zegt "haal verdomme Uw vingers uit Uw oren als ik tegen U praat".... |
ik voel dat het cgkr hier aan te pas gaat komen!
|
Wat is het verschil tussen een marsmannetje en een emmer stront?
De emmer |
Hoe lang kan een marsvrouwtje haar stront inhouden?
Negen maanden |
Wat is een marsmannetje met een lepel in z'n gat?
Een pedaalemmer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be