![]() |
Vlaams-nationalisten Zijn Imperialisten
Ik amuseer me vandaag. De reacties van onze Vlaams-nationale vrienden zijn heel leuk. Wat vinden ze van de volgende stelling:
De Vlaams-nationalisten zijn imperialisten ! Want zoals "hun" francofone Guldensporenslag bewijst, is Vlaanderen beperkt tot West- en Oost-Vlaanderen en heeft het niets te maken met Brabant, Limburg en Antwerpen. Dus als Antwerpenaar voel ik me zwaar beledigd als men mij "Vlaming" durft te noemen. Ik zeg dan altijd dat ik nog steeds in Antwerpen woon en niet in Vlaanderen ! |
Ook hier weer duidelijke aanwijzingen dat Hans I aan het woord is. Indertijd grapte hij ook van het ene naar het andere bericht, zeggend dat de reacties van Vlaamsgezinden toch zo grappig waren... Niets nieuws dus onder de zon.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat Vlaams -Nationalisten een uitstervend ras zijn ontbreekt er nog aan om het ''Hans plaatje'' compleet te maken. |
Citaat:
Nu ja,... "missen" ;-) |
@daiwa:
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=17 en http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=50 Die woorden zijn nog niet koud... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar soit... Hier zie: "Sorry". ;-) Niet dat ze er iets aan hebben, want de Belgen zijn allemaal morsdood. Ik durf het wel te erkennen. Waar blijven jouw verontschuldiging voor de usurpatie van hun naam? |
Imperialisme is eigenlijk wel een woord waar jullie in d´n Bels ontzettend op geilen he.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is precies nogal een verhuis op gang gekomen de laatste maanden.
Hugo van Minnebruggen naar West-Vloanderen en Hans van de Cauter naar Aantwaarpen. Zou er iets loos zijn in den Belziek? |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
veur antwaarpen en de westhoek maken we graag een uitzondering , ik kan nog net de toeristenbrochures aanpassen
Bezoek Vlaanderen ! en ook de antwerpse zoo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be