Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Mededeling (https://forum.politics.be/showthread.php?t=10892)

Bruno* 22 maart 2004 17:31

Beste forumgangers,

Na 3 maanden afwezig te zijn geweest ben ik thans opnieuw lid van de enige échte oppositiepartij: de B.U.B.

Leve België

De Garde 22 maart 2004 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno*
Beste forumgangers,

Na 3 maanden afwezig te zijn geweest ben ik thans opnieuw lid van de enige échte oppositiepartij: de B.U.B.

Leve België

En nu allen aan de Chaudfontaine?

Vlaanderen Boven 22 maart 2004 17:34

Citaat:

Beste forumgangers,

Leve België

:? Maar u zat er de laatste weken toch op te kappen?

UNIE 22 maart 2004 17:35

België moet Unitair zijn, en daardoor moeten de krachten gebundeld worden. Allen voor BUB.

En al de rest is zever.

Everytime 22 maart 2004 17:36

Citaat:

Beste forumgangers,

Leve België

Goed voor u.

Bruno* 22 maart 2004 17:37

Het verleden is het verleden. Wat telt is dat ik nooit lid ben geweest van een andere partij.

Stratcat 22 maart 2004 18:17

Beste Bruno*,

Hartelijk dank dat u dit forum de primeur gunt van dit belangrijk binnenlands politiek feit!

De separatisten (die eigenlijk neo-nazi's zijn), de confederalisten (die eigenlijk separatisten zijn), de federalisten (die eigenlijk confederalisten zijn), en alle andere niet- BUB-bers (die eigenlijk vuige collaborateurs van de separatistische, confederalistische en federalistische krachten zijn) zitten in zak en as. Hoe moeten ze deze geniale zet op het politieke schaakbord counteren? Wat kan men tegen uw charisma inzetten?

Laten het maar vlug verkiezingen zijn! Het lijdt geen twijfel dat de overgrote meerderheid van de Belgen hun stem zullen geven aan de BUB, nu het glorieuze triumviraat Hans Eén-Bruno Sterretje-Patriot Uitroepteken opnieuw de enige echte oppositie aanvoert.

Vicky 22 maart 2004 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sato
Beste Bruno*,

Hartelijk dank dat u dit forum de primeur gunt van dit belangrijk binnenlands politiek feit!

De separatisten (die eigenlijk neo-nazi's zijn), de confederalisten (die eigenlijk separatisten zijn), de federalisten (die eigenlijk confederalisten zijn), en alle andere niet- BUB-bers (die eigenlijk vuige collaborateurs van de separatistische, confederalistische en federalistische krachten zijn) zitten in zak en as. Hoe moeten ze deze geniale zet op het politieke schaakbord counteren? Wat kan men tegen uw charisma inzetten?

Laten het maar vlug verkiezingen zijn! Het lijdt geen twijfel dat de overgrote meerderheid van de Belgen hun stem zullen geven aan de BUB, nu het glorieuze triumviraat Hans Eén-Bruno Sterretje-Patriot Uitroepteken opnieuw de enige echte oppositie aanvoert.

Sato, ik ben bang dat dit een beetje moeilijk zal zijn voor 'onzen Bruno' om het te snappen. :lol: Zoveel moeilijke woorden in ene keer.

boer_bavo 22 maart 2004 18:41

Peter De Ryck evenaren lukt je toch nog niet hoor.

Supe®Staaf 22 maart 2004 18:45

Citaat:

Beste forumgangers,

Leve België

:arrow:
<a href="http://www.gva.be/dossiers/-p/polher/dossier.asp">

• De draaiende derwishen
  • </a>
    (Aan een update toe)

Spetsnaz 22 maart 2004 19:19

Citaat:

Beste forumgangers,

Leve België

welk postje hebben ze u beloofd ?
:roll: :lol: :lol:

Bruno* 22 maart 2004 19:20

Geen, ik ben een idealist.

Bruno* 22 maart 2004 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Citaat:

Beste forumgangers,

Leve België

• De draaiende derwishen
  • </a>
    (Aan een update toe)

Kritiek geven en zich onthouden is immer makkelijker dan meedoen.

Politicov 22 maart 2004 19:30

Kritiek geven en zich onthouden is immer makkelijker dan meedoen.[/quote]

Ik denk dat hier geen kritiek wordt gegeven maar actueel wordt ingespeeld op uw tergukeer.We stellen het allemaal op prijs , maar is dit echt iets om op een topic van " discussie " te zetten.Precies alsof u zelf iets uitlokt zodat men er op zou reageren.Als dit zo is had u het beter zo geformuleerd ... 8O
Zou u toch ooit grotere politieke ambities hebben zou ik zeggen : Get 2 the point .

Supe®Staaf 22 maart 2004 19:35

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf

• De draaiende derwishen
  • </a>
    (Aan een update toe)

Kritiek geven en zich onthouden is immer makkelijker dan meedoen.

Ik pas niet in het particratische systeem van politieke koppelverkoop, trading en compromissen.
Dat maakt echter mijn kritiek niet minder terecht.

Politici, dienen de wil van de burger onverkort uit te voeren, zonder dat kritische burgers daarvoor tot politieke actie dienen aangemaand worden.
Als een tandarts me mismeestert, moet hij zelf zijn fout recht'trekken': dan hoef ik mezelf daarom niet thuis met tang en ijzerdraad te behelpen.
Uw aansporing (gretig gepikt van jullie leider) snijdt dus geen hout.

Politici dienen integer en beginselvast te zijn.
Bij jullie BuB-ex-BuB-BuB'ers krijg ik zware twijfels daaromtrent.

Bruno* 22 maart 2004 19:41

Citaat:

Politici dienen integer en beginselvast te zijn.
Misschien kan u dan op Geert Bourgeois stemmen, die hamert daar ook op :wink: ?

Zeno! 22 maart 2004 19:53

Citaat:

Beste forumgangers,

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
:?: 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O :?:
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

kempenaar 23 maart 2004 01:25

Citaat:

Beste forumgangers,

Leve België

Ik begrijp dat niet,
Er waren toch grote meningsverschillen en een dictator aan de leiding van de BUB. En is dat nu allemaal voorbij??

Toch succes.

kweethetwelenkweethetni 23 maart 2004 08:20

Als je al zelf niet weet of je wel zeker bent van je gedachtegoed hoe kun je je dan aansluiten bij een partij zonder twijfel.Ben benieuwd hoelang dit lidmaatschap gaat duren en voor de BUB innige deelneming met het lidmaatschap van den bruno.Maar anderzijds hijis van straat en wat ooit zo slecht was aan bub zal nu ineens wel heel goed zijn.Noemen ze dat niet wispelturig.Maar ja ieder het zijne he.

Kim 23 maart 2004 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kempenaar
Citaat:

Beste forumgangers,

Leve België

Ik begrijp dat niet,
Er waren toch grote meningsverschillen en een dictator aan de leiding van de BUB. En is dat nu allemaal voorbij??

Toch succes.

Er waren inderdaad meningsverschillen, maar deze zijn uitgepraat.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be