![]() |
DE 15% armen in dit land moeten maar hun plan trekken
85% van de Belgen hebben het goed.
Dat is een opmerkelijk succes. De overige 15% moet maar zijn plan trekken- zoals de overgrote meerderheid van de anderen dat in dit land ook heeft wetente doen. |
Als de vrijwillige gezonde werklozen eens zouden gaan werken, dan zouden die alleszins niet meer of minstens minder arm zijn...
En de onvrijwillige gezonde/ongezonde werklozen zouden meer geholpen kunnen worden... Maar ja, egoïsten zullen daar geen boodschap aan hebben... :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Plus halve en hele sociale psychopaten. En de rijkjes, hoewel dat toch niet allemaal egoïstjes zijn.... |
Citaat:
|
halftijds gaan werken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Cynisme is schering en inslag tegenwoordig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Stap 2: Gewoon beweren dat elke werkloze werkweigeraar is Knap bedacht van de politici. :roll: |
Citaat:
|
Uitkeringen verhogen tot een volwaardig salaris, maar ze beperken in tijd zodat ze enkel kunnen dienen als overbrugging tussen 2 jobs.
Het volgende vangnet is OCMW met leefloon, maar dat moet laag genoeg zijn om mensen blijvend aan te sporen om werk te zoeken. |
Citaat:
Heb je nog de helft over om wat bij te verdienen en kan je dus in 1 klap een dubbel loon ontvangen. Wat toch een serieus verschil met een uitkering is neem ik aan. |
Citaat:
|
Profiteurs kunnen creperen. De anderen moeten aan een job geholpen worden (en moeten dan ook verplicht worden deze te aanvaarden - anders komen ze in de "profiteurs" categorie)
Dop beperkt in tijd tot 18 maand. Nadien moeten ze hun plan maar trekken. Ben ik iets vergeten ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou zelfs een nog lager vangnet inbouwen.
Voor mensen die het echt niet meer aankunnen, gewoon een kamer in een "kazerne", alle dagen hun calorie behoefte in de vorm van minimalistische maaltijden (zo smakeloos mogelijk). Nog mogelijkheden tot nuttige opleidingen erbij, en je kan toch niet te hard klagen als je kompleet aan de grond zit he? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be