![]() |
WILDERS : NL moet de Vlaamse Leeuw aan de borst drukken, en zeggen: 'Welkom thuis.'
Wilders hernieuwt zijn oproep.
Citaat:
Vlaanderen en Nederland, wij horen bij elkaar. (De Morgen) Citaat:
|
Was blijkbaar te laat :), ik had het in de reeds bestaande topic gepost
in alle geval voor mij geen België! Ofwel onafhankelijk Vlaanderen, ofwel fusie (confederatie, federatie of statenbond, maakt me niet zoveel uit) van Vlaanderen met Nederland, niets anders |
alle morele steun is welkom , als er nederlanders zijn die info hebben over verdoken transfers is dat ook welkom
|
Idd.
Eerst op weg naar een onafhankelijk Vlaanderen. Daarna het samenwerkingsverband met NL uitbouwen. Als laatste stap naar een feitelijke Hereniging, een confederatie VL-NL. Deze confederatie kan een eindstation zijn, maar kan ook de eerste stap naar een Hereniging zijn. |
Een onafhankelijk vlaanderen is al niet de beste optie maar als we die richting uitgaan zie ik niet in waarom we ons dan zouden aanhechten met een andere monarchie.
|
Citaat:
|
een onafhankelijk Vlaanderen, oké. Maar nooit samen met die arrogante Nederlanders. :evil::evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja hoor we wisselen gewoon van onderdrukker.
in grootholland gaan de vlamingen nog minder te zeggen hebben dan in belgië. leer al maar knielen voor trix en haar rochelende oranjemeute, domme belg. |
Citaat:
|
Goede zet van Wilders.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook Duitsland, om maar te noemen, kent regionale verschillen. Zelfs Frankrijk is géén eenheidsworst. De Morgen (Wilders) Citaat:
|
Of laten we gewoon allemaal kleine staatjes maken en onze zwaarden weer boven halen.
Ik ben wel te vinden om terug een prinsbisdom te maken met Luik en Ned. Limburg. |
Citaat:
![]() :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Bea is tot meer in staat dan je denkt. ![]() ![]() |
Wilders
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be