![]() |
The COCAÏNE-Games
Tom Boonen mag niet deelnemen aan de Tour de Farce, vanwege cocaïnegebruik maar Coca Cola sponsert de Olympics van Beijing.
Ze zijn trouwens al hoofdsponsor van de Olympics sedert 1928. Ook tijdens Hitler-Berlijn, MOskou tijdens de Afghanistanboycot,, Mexico na het doodschieten van honderden studenten etc etc.. Cola mag zijn handen Pilatiseren, want de beslissingen om te sponseren worden steeds jaren vooraf genomen, en Cola neemt geen deel aan de selectie van het organiserend land... Dus draagt Neville, de CEO van C(l)o(a)ca - Cola, trots de moral standard, want hij beweert een morele kracht te zijn voor het goede, geen commerciële! Want China zal door zijn aanwezigheid "openen" en "beter worden", net zoals alle hierboven geciteerde voorgangers beter werden. Hij draagt dan ook letterlijk fier als een pauw de Olympische Toorts het stadion in... Dat Coca een hoofdbijdrage levert aan de wereldwijde obesiteits-epidemie deert Neville niet. Hij beschouwt zijn verslavend drankje als een "hydratator"(sic) en als een calorisor(sic). Mijn botten, hydratiser and caloriser...Tandenafkraker, ja, obesitator, ja. Coke zero is al een stap in de goede richting. Daar zitten al geen calorieên meer in. Nu nog overschakelen naar ZERO-COKE. En hypocrieten als Neville overschakelen naar ZERO-activity. |
In Coca-Cola zit zowel geen coka als geen cola meer in.
En als Coca een hoofdbijdrage levert aan de wereldwijde obesiteits-epidemie, is dat de schuld van de consument, niet van de producent. Nu, ik drink het ook maar zelden hoor. |
Citaat:
De CEO's van de grote voedselconserns moesten voor het Hof van de Rechten van de Mens gebracht worden, wegens genocide. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(bij de tandarts zit je nooit alleen)... |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien is coke verslavend. Die Neville is een van de onbeschaamdste leugenaars ter wereld. Hij mag dan wel de Olympische spelen en het olympisch vaandel in zijn greep hebben, en houden, toch is er geen enkele topsporter die zich 'hydrateert' (sic) en caloriseert (sic) met coca cola, méér dan voor de winstgevende fotosessie. Die Neville is een sick hypocriet. |
Citaat:
Topsport is ongezond. Hebben ze je dat nog niet verteld? |
Citaat:
En wie last heeft van obesitas zal dat aan een heleboel andere zaken te danken hebben dan alleen maar cola. |
Citaat:
|
Citaat:
Of wil je gaan beweren dat Coca cola verslavend is? |
Citaat:
|
Met een beetje wilskracht kun je van Cola afkicken. Net als elk ander snoepgoed.
En uw theorie van "erbij horen" klopt niet. Op mijn school loopt er niemand bepaald op te scheppen over de hoeveelheid brol die hij eet. (Het is niet omdat ik water drink dat ik er plots niet meer bij hoor..) |
Zit er nu geen cocaïne meer in?
Ik mag verontschuldigd zijn voor mijn onwetendheid, ik drink geen coke. Maar heeft coke geen geheime formule, die ze niet bekend moeten maken? In elk geval zit het bomvol geraffineerde suikers, die van de wereldjeugd een bom helpen maken, dank zij hun barnumreclame. Coke is waarschijnlijk de grootste single-issue schadelijke gezondheidsfaktor op de planeet, gezien grootte en omzet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Of wil je snoepgoed, chocolade, frieten, sigaretten,... verbieden? |
Citaat:
Frieten, cola, hamburgers, etc zijn dingen die NIET verslavend zijn, men verwoest er geen levens mee, etc... Het is alleen niet zo heel erg gezond als men geen mate kent. En dan nog. Je bent NIET verplicht om het te consumeren, dus hoeft het ook niet verboden te worden. Als u zo gaat beginnen dan eten we binnenkort gewoon niks meer, want in zowat alles zit iets dat potentieel een gevaar kan betekenen. Goed bezig zeg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be