Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Geert Wilders : "Welkom thuis", zegt Geert Wilders tegen Vlaanderen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=109000)

Pierette 8 juli 2008 12:22

Geert Wilders : "Welkom thuis", zegt Geert Wilders tegen Vlaanderen

"Welkom thuis", zegt Geert Wilders tegen Vlaanderen

De Nederlandse rechts-populistische politicus Geert Wilders volgt erg aandachtig de communautaire onderhandelingen in België. Hij is er van overtuigd dat die gedoemd zijn om te mislukken en blijft bij zijn standpunt dat Nederland en Vlaanderen dan maar beter kunnen samengaan. Hij deed daarvoor opnieuw een oproep in De Morgen en de Nederlandse krant NRC Handelsblad.

Een tijdje geleden liet de PVV-politicus zich ook al voorstander van de fusie blijken. Die oproep werd door een meerderheid van Vlamingen verworpen en ook premier Yves Leterme wilde Wilders alle illusies ontnemen.

meer te vernemen :

http://www.gva.be/nieuws/politiek/de...9-81614C1E6BC5

Dit zou wel fijn zijn, aansluiting bij Nederland en misschien door echte leiders worden bestuurd. :roll: Die pipo's die nu bezig zijn gijzelen het volk en Vlaanderen alleen zie ik niet zo goed te overleven.

Bedenk maar de economische mogelijkheden !
Het versmelten van 2 christelijke culturen, de macht, samen sterk tegen de Islamisering...

job 8 juli 2008 12:24

Te laat.
Deze topic is HIER al gestart.

Mitgard 8 juli 2008 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3553640)
"Welkom thuis", zegt Geert Wilders tegen Vlaanderen
De Nederlandse rechts-populistische politicus Geert Wilders volgt erg aandachtig de communautaire onderhandelingen in België. Hij is er van overtuigd dat die gedoemd zijn om te mislukken en blijft bij zijn standpunt dat Nederland en Vlaanderen dan maar beter kunnen samengaan. Hij deed daarvoor opnieuw een oproep in De Morgen en de Nederlandse krant NRC Handelsblad.

Een tijdje geleden liet de PVV-politicus zich ook al voorstander van de fusie blijken. Die oproep werd door een meerderheid van Vlamingen verworpen en ook premier Yves Leterme wilde Wilders alle illusies ontnemen.

meer te vernemen :

http://www.gva.be/nieuws/politiek/de...9-81614C1E6BC5

Dit zou wel fijn zijn, aansluiting bij Nederland en misschien door echte leiders worden bestuurd. :roll: Die pipo's die nu bezig zijn gijzelen het volk en Vlaanderen alleen zie ik niet zo goed te overleven.

Bedenk maar de economische mogelijkheden !
Het versmelten van 2 christelijke culturen, de macht, samen sterk tegen de Islamisering...

ja hoor we wisselen gewoon van onderdrukker.
in grootholland gaan de vlamingen nog minder te zeggen hebben dan in belgië.
leer al maar knielen voor trix en haar rochelende oranjemeute.

Pierette 8 juli 2008 12:29

Een onafhankelijk Vlaanderen op zichzelf zal een sociaal bloedbad veroorzaken, een soort Monaco enkel voor de rijken denk ik, het Forzia project.... liever neen

Mitgard 8 juli 2008 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3553660)
Een onafhankelijk Vlaanderen op zichzelf zal een sociaal bloedbad veroorzaken, een soort Monaco enkel voor de rijken denk ik, het Forzia project.... liever neen

zal een partij die dat voorstelt daar veel stemmen mee winnen denk je?
de meeste vlamingen zijn nog altijd geen euromiljonair dacht ik, maar gewoon werknemers, arbeiders, bedienden, werkzoekenden...
'ns kijken hoe die de sublieme economische inzichten van LDD en co in de praktijk zullen ervaren. en hoe blij ze daarmee zullen zijn.

Pierette 8 juli 2008 12:39

Na zien van de reportage van Panorama is het duidelijk,onze sociale zekerheid kan niet aan buitenlanders worden blijven gegeven,terwijl de eigen burgers meer en meer dakloos worden en wegkwijnen op de straten. Aan de ene kant plegen de zogezegde linkse partijen een etnische zuivering op mensen die wat minder geluk hadden in het leven of niet meer mee kunnen en anderzijds vangen ze buitenlanders op en steken die in de weelde.

Mitgard 8 juli 2008 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3553689)
Na zien van de reportage van Panorama is het duidelijk,onze sociale zekerheid kan niet aan buitenlanders worden blijven gegeven,terwijl de eigen burgers meer en meer dakloos worden en wegkwijnen op de straten. Aan de ene kant plegen de zogezegde linkse partijen een etnische zuivering op mensen die wat minder geluk hadden in het leven of niet meer mee kunnen en anderzijds vangen ze buitenlanders op en steken die in de weelde.

is dat nu een antwoord op mijn post of gewoon een losse flodder die per ongeluk afging?

Zoom 8 juli 2008 13:35

Fusie? Nee
Nauwe samenwerking en uitbouwing van de driehoek? Ja

Fieseler 8 juli 2008 13:59

Confederatie.

Vooral defensie, buitenlands beleid, Europa.
Ieder zijn eigen vlag en zijn eigen binnenlands en socio-economisch beleid voor zover Europa dat nog toelaat.

Euhm.....nog iets: Als Vlaanderen bij Nederland versmelt zal ik netto 230% van mijn huidige pree hebben voor hetzelfde werk...

Mitgard 8 juli 2008 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 3553857)

Euhm.....nog iets: Als Vlaanderen bij Nederland versmelt zal ik netto 230% van mijn huidige pree hebben voor hetzelfde werk...

volgens de berekeningen van zwetten tuur en de prognoses van bruine gaston gaat elk van ons een gezinswagen krijgen.

:lol:

HAMC 8 juli 2008 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3553862)
volgens de berekeningen van zwetten tuur en de prognoses van bruine gaston gaat elk van ons een gezinswagen krijgen.

Behalve jij want je hebt geen gezin.

LiberaalNL 8 juli 2008 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3553647)
ja hoor we wisselen gewoon van onderdrukker.
in grootholland gaan de vlamingen nog minder te zeggen hebben dan in belgië.
leer al maar knielen voor trix en haar rochelende oranjemeute.

In de Nederlanden zouden de Brabanders in de meerderheid zijn(inwoners van Noord-Brabant, Antwerpen, Vlaams-Brabant en Brussel).

Fieseler 8 juli 2008 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3553953)

Mitgard 8 juli 2008 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3553953)

heb jij nu al terug bezoekrecht voor je kinderen sinds die laatste knokpartij/drugsrazzia met je hells angels vriendjes?

HAMC 8 juli 2008 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3554360)
heb jij nu al terug bezoekrecht voor je kinderen sinds die laatste knokpartij/drugsrazzia met je hells angels vriendjes?

Ik heb de kinderen ineens in een pensionaat gestoken, dan heb ik er geen last meer van.

Geert C 8 juli 2008 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL (Bericht 3553966)
In de Nederlanden zouden de Brabanders in de meerderheid zijn(inwoners van Noord-Brabant, Antwerpen, Vlaams-Brabant en Brussel).

Hé? Het lijkt wel of ik iemand van de BUB bezig hoor. :-D

Jazeker 8 juli 2008 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3554360)

Laffe aanval, als ik dat eventjes mag zeggen.

HAMC 8 juli 2008 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3554412)
Laffe aanval, als ik dat eventjes mag zeggen.

Mitgard is immers maar aan het zwanzen.

Jazeker 8 juli 2008 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3554404)
Hé? Het lijkt wel of ik iemand van de BUB bezig hoor. :-D

En zelfs dat is niet nodig. Vlaanderen kan gerust in confederatie met Nederland gaan. Ze moeten dus niet Trix gaan aanbidden, maar een staatsvorm waarin Nederland en Vlaanderen optimaal samenwerken zoals Zwitserland dat doet zou ons verdomd geen windeieren leggen.

jbl 8 juli 2008 19:24

Ik snap die vlaams nationalisten toch niet, nu gaan ze na 180 jaar een koningkrijk te hebben bekritiseerd in de trant van da's "ondemocratisch, geldverslindend...", aansluiten bij een ander koningkrijk. Ik snap ze niet meer!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be