![]() |
Geert Wilders : "Welkom thuis", zegt Geert Wilders tegen Vlaanderen
"Welkom thuis", zegt Geert Wilders tegen Vlaanderen
![]() De Nederlandse rechts-populistische politicus Geert Wilders volgt erg aandachtig de communautaire onderhandelingen in België. Hij is er van overtuigd dat die gedoemd zijn om te mislukken en blijft bij zijn standpunt dat Nederland en Vlaanderen dan maar beter kunnen samengaan. Hij deed daarvoor opnieuw een oproep in De Morgen en de Nederlandse krant NRC Handelsblad. Een tijdje geleden liet de PVV-politicus zich ook al voorstander van de fusie blijken. Die oproep werd door een meerderheid van Vlamingen verworpen en ook premier Yves Leterme wilde Wilders alle illusies ontnemen. meer te vernemen : http://www.gva.be/nieuws/politiek/de...9-81614C1E6BC5 Dit zou wel fijn zijn, aansluiting bij Nederland en misschien door echte leiders worden bestuurd. :roll: Die pipo's die nu bezig zijn gijzelen het volk en Vlaanderen alleen zie ik niet zo goed te overleven. Bedenk maar de economische mogelijkheden ! Het versmelten van 2 christelijke culturen, de macht, samen sterk tegen de Islamisering... |
Te laat.
Deze topic is HIER al gestart. |
Citaat:
ja hoor we wisselen gewoon van onderdrukker. in grootholland gaan de vlamingen nog minder te zeggen hebben dan in belgië. leer al maar knielen voor trix en haar rochelende oranjemeute. |
Een onafhankelijk Vlaanderen op zichzelf zal een sociaal bloedbad veroorzaken, een soort Monaco enkel voor de rijken denk ik, het Forzia project.... liever neen
|
Citaat:
de meeste vlamingen zijn nog altijd geen euromiljonair dacht ik, maar gewoon werknemers, arbeiders, bedienden, werkzoekenden... 'ns kijken hoe die de sublieme economische inzichten van LDD en co in de praktijk zullen ervaren. en hoe blij ze daarmee zullen zijn. |
Na zien van de reportage van Panorama is het duidelijk,onze sociale zekerheid kan niet aan buitenlanders worden blijven gegeven,terwijl de eigen burgers meer en meer dakloos worden en wegkwijnen op de straten. Aan de ene kant plegen de zogezegde linkse partijen een etnische zuivering op mensen die wat minder geluk hadden in het leven of niet meer mee kunnen en anderzijds vangen ze buitenlanders op en steken die in de weelde.
|
Citaat:
|
Fusie? Nee
Nauwe samenwerking en uitbouwing van de driehoek? Ja |
Confederatie.
Vooral defensie, buitenlands beleid, Europa. Ieder zijn eigen vlag en zijn eigen binnenlands en socio-economisch beleid voor zover Europa dat nog toelaat. Euhm.....nog iets: Als Vlaanderen bij Nederland versmelt zal ik netto 230% van mijn huidige pree hebben voor hetzelfde werk... |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap die vlaams nationalisten toch niet, nu gaan ze na 180 jaar een koningkrijk te hebben bekritiseerd in de trant van da's "ondemocratisch, geldverslindend...", aansluiten bij een ander koningkrijk. Ik snap ze niet meer!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be