![]() |
Ik samen met 418 mensen uit België lijden aan acromegalie
Ik wil hier wel eens posten waarom ik zo moeilijk schrijf,deze zeldzame ziekte treft minder dan 500 Belgen
het heeft mijn vinger doen groeien tot uitzonderlijke maten,daarom schrijf ik dus ook met veel zoveel dubbele letters,het is voor mij extra moeilijk om normaal te posten Voor diegene die mij steeds uitlachen zou dit een antwoord moeten zijn,dronkoers en duupje en kobaf,en Limburgse leeuw hebben mijn handen al goed kunnen bekijken(mss pelgrim en andere ook als ze er erg op hadden) duveltje382 :? |
Citaat:
Het zijn meestal zij die geen deftig antwoord op een post kunnen verzinnen die beginnen lullen over typ/schrijffouten. |
![]() Zou dit boek U niet kunnen helpen?;-) |
Dit is niet om mee te lachen als het ernstig is.
En dit is ook ernstig hoor: volgens prof. Herman Somers leed ook Mohammed aan acromegalie. Nu hebben we tenminste informatie uit eerste hand... als het waar is hé duveltje. Kan je trouwens naar de duveltjesstrand geraken met tram 3? |
Citaat:
Jij bent dus uit mijn streek. ;-) |
Citaat:
Ik verbeter een post dan ook gemiddeld 20 keer voor ik hem post,soms is hij onleefbaar voor mijzelve :? Mijn vingers zijn niet normaal hoor,als ik deze ziekte als heel jonge mens had gekregen was ik meer dan 2 meters lang geweest En zware operatie 8 jaar geleden heeft mij een stuk verder geholpen ...... Dit was mijn antwoord op sommige ..... duveltje382 |
Citaat:
En zoals Daiwa zei; niks aantrekken van typo's kijk maar eens naar mijn handtekening ;-) |
Citaat:
Ik kijk er eigenlijk wel wat naar uit beste circe:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen nood, enkele typos soms zijn fijn om te bewijzen dat je gelijk hebt, want azert zal ze zowiezo gebruiken om van het onderwerp af te dwalen omdat hij muurvast zit.
|
En ik vroeg deze morgen nog wat die µ µ was.
Was niet slecht bedoeld, hoor; ik dacht dat het weer iets nieuws was in dat cybertaaltje... |
ook een originele manier om met een grote fluit uit te pakken ...
|
Zal zijn fluit ook gaan vervormen? :oops:
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt waar hoor :-D |
Citaat:
Ok duvel, dit is nu wat ze noemen : WAY TOO MUCH INFO ! :lol: |
Das ne keer iets anders dan hervorming hé. ;-)
|
Citaat:
krijgt de vorm van een korridor (zijn ene spesialist ontkent dit nog, die houdt het bij een vette vis, maar de andere zegt dat tegen 15 juli - zo ongeveer toch - het wel duidelijk zal zijn) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be