![]() |
Vlaamse Wooncode mag blijven... Laat ons feesten!
Laat ons feesten...
De omstreden Vlaamse Wooncode blijft gelden. Dat heeft het Grondwettelijk Hof vandaag beslist. Die is van mening dat de maatregel niet discriminerend is. Bron Zouden de Vlamingen dan toch geen racisten zijn? :oops: |
Citaat:
|
Yep,
't is eigenlijk wel ver gekomen, dat we de neiging hebben om te feesten, omwille van een beslissing die zegt dat wij ons best mogen blijven doen om onze gasten in de gelegenheid te stellen zich zo vlug als mogelijk thuis te voelen. Een normaal mens verwacht daarvoor felisitaties, in plaats van een proses aan zijn broek. |
Citaat:
|
Citaat:
haha lol mie vogels staat daar idd schoon met haar broek op haar enkels nu, met haar franstalig standpunt ... en een schoon zicht is het niet ! |
Citaat:
|
Citaat:
Ze zullen hem nie temmen, de fiere Vlaamse Leeuw.... Aan iedereen die nederlands als moedertaal heeft, cq vlaams, brabants, limburgs, zeeuws, aantwaarps, hollands, drents enz. ne gezelige 11 juli gewenst morgen Jaja, ook van uit het noorden is hulp gekomen op die dag. Anders hadden de Hollanders nu ook frans moete leren klappen. En niet belachelijk bedoeld , maar nen hollander die frans klapt met zijn accent, da klink nie. Mijn vrouw heeft da ne keer geprobeerd met het woordje "meneer", het klonk als: mon siejeu. Ik lag dubbel :rofl::rofl::lol: |
fleske koud zetten
|
Citaat:
Draagt Mie Vogels een broek? Eerder een grote maat onderbroek, dacht ik. Ook geen zicht als die over enkels hangt, overigens. :lol: |
Citaat:
|
Kijk, ik ben een braaf mens, maar met volgende dingen kan je me de kast opkrijgen.
Wat lees ik vandaag in DE MORGEN? Citaat:
Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...staligen.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat niet te zien was buiten het veld van de camera was haar man die haar had afgezet en met een draaiende motor staat te wachten tot ze terug komt :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet goed voor zijn heup... als hij volgende week met krukken loopt weten we meer ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be