![]() |
Op het proces tegen leden van de Black Demolition, een negerbende die de straten van Brussel onveilig maakt, is het in het Hof van Beroep tot een vechtpartij gekomen tussen enerzijds de politie en anderzijds bendeleden die ook hulp kregen van hun familieleden. :roll: Weer een geval van multiculturele verrijking... :lol: Wij moeten de geest en de cultuur van de Rwanda-, Burundi- en Congo-slachtingen ook hier leren kennen en appreciëren...
|
Zal ik hier een lijst van scheidingen zetten waar man en vrouw in de rechtszaal overgingen tot een robbertje vechten? In een rechtszaal lopen de emoties hoog op, maar blijkbaar kent u niets van justitie, anders zou u zo geen brol schrijven.
|
Citaat:
Buiten het feit dat ik meen dat echtscheidingen serieus juridisch moeten ingeperkt worden, zijn het nog altijd Vlamingen die scheiden en voor problemen zorgen. De bendeleden van die Brusselse gang zijn negers en hier dus jammergenoeg te gast. Ze horen immers thuis in de broussestreken van zwart-Afrika. Een gast moet zich voorbeeldiger gedragen dan de gastheer/vrouw. |
Waarom is de gerechtelijke wereld dan zo verbaasd over dit incident?
Trouwens, ik raad je aan om het fenomeen groepsverkrachtingen wat nader te bekijken. Ik hoop dat je vriendin/dochter er nooit het slachtoffer van wordt, want je leven is voorbije. 1 per week, enkel en alleen al in Brussel! |
Citaat:
Als eens aan gedacht dat sommige negers Belg zijn :!: Die zijn dus evenveel of even weinig Vlaming of Belg als U en mij. Uw rassensegregatie en apartheisstreven maakt geen indruk op mij hoor. U bent een zielig persoontje, alleen op de wereld.... |
Negers laten zich kennen...
... op concert waar Sato de ziel uit zijn lijf danste. ... tijdens gesprek over statistiek waarbij Sato na enkele minuten de draad kwijt was. |
Tja de dag van vandaag moet je voor alles openstaan...
Ben jij de enige die nog iets verkeerd doet.... :roll: |
En jij kan mee met anciaux met de bloemetjes en de bijtjes gaan spelen.
Ik denk dat jouw visie nog minder realistisch is dan enkele extreme figuren hier op dit forum. In feite... de enige manier om jou te doen inzien dat er wél iets scheelt met bepaalde uitheemse bevolkingsgroepen is dat je dochter/vriendin/vrouw eens een groepsverkrachting meemaakt. Dan zal je wel anders piepen. Maar ja, zolang het niet in je eigen achtertuin gebeurd kan je makkelijk de held uithangen, he. |
Citaat:
Niemand zegt dat we zomaar alles moeten aanvaarden, da's een andere discussie. Maar zomaar mensen veroordelen om huidsleur vind ik nogal ( :!: )...ouderwets? |
Citaat:
Of tegen Guderian? |
Citaat:
Negers zullen evenwel nooit Vlaming zijn of kunnen worden, omdat identiteit ook een biologische component heeft. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U verengt het biologische hier tot "huidskleur", ik niet. :wink: |
Citaat:
|
En waar heeft onze Vlaams Blokker Guderian zijne avatar
![]() Juist, bij 'Volksverwering'. En ik die altijd de verwijten krijg dat ik oude dingen uit de doos haal. ![]() Armband van het antisemitische Volksverwering. ![]() Op de foto: René Lambrichts van Volksverwering: Juden Raus! "Advocaat René Lambrichts en de jodenjagers van Volksverwering" http://users.pandora.be/amarcord/selys/volksV01.html |
Bwaaa, belachelijk.
Dit is echt laag, elke keer als iemand iets zegt over de vreemdelingen komen ze met hitler of een hakenkruis aandraven. Stigmatisme. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je gaat me toch niet teleurstellen, hoop ik, Sato? |
Citaat:
Maak je van vragen waar je niet op wil antwoorden altijd bla bla bla? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be