![]() |
Scrambled eggs
Ik probeer al jaren om op lekkere wijze mozzarella te verwerken in omelet.
En steeds weer is het resultaat dat er een laagje water in de pan overblijft, en de mozzarella is herleid tot een soort eetbare kauwgummie. Nou ja! Waarom maak ik niet gewoon een pizza? Maar ik ben dol op scrambled eggs op zaterdag bij de brunch, en heb altijd een enorme voorraad buffala mozza, en ik blijf maar denken dat er een manier moet zijn! |
Dit is het te gekste scrambled eggs recept dat ik ooit gezien heb.
Wou dat ik het ook kon proeven. http://www.youtube.com/watch?v=XC8kUxULqBU |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
SOS Piet staat paraat! :-P
|
maar serieus.. Maizena in omelet? :?
|
Als het om mozarella gaat geen paniek , moser est la! (geef toe , goed gevonden ;-) )
Ik zou mozarella nooit in een omelet doen ... :| Eerder op een stukje toast met een sneetje gandaham. Of in een croque monsieur met zalm er tussen. Maar bon polly wil omelet met mozarella, dus zal het omelet met mozarella zijn : Volgens mij moet je zolang mogelijk wachten met de mozarella toe te voegen. Dus pas op het einde van de baktijd de sneetjes mozarella toevoegen. Enfin , tenzij je dat al deed , dan weet ik het ook niet meer :? :-P |
;-) ik heb alles geprobeerd, Moser Ella! Lang erin en kort erin, het wordt altijd waterig en de kaas taai.
Boeh! Misschien mee ophouden dan. Op pizza kan je anders nooit fout gaan met mozzer. |
Citaat:
Ik vind wel het recept niet. Maar dat is met patatten erbij en al. Ziet er wel lekker uit. |
Hmm, merci beaucoup, Moser est l�*!
|
Scrambled eggs was the working title of Macca's Yesterday :-D
|
Citaat:
Ik stond laatst ook voor een verrassing toen ik diepgevroren mozarella snel in de micro deed om hem te ontdooien. Het resultaat was een kleverige taaie brei ... :? Het is een erg vochtige kaas en bij pizza zal de temperatuur hoog genoeg zijn, zodat het vocht verdampt denk ik. Dus misschien pan wat langer laten staan en sterk verhitten, zodat het vocht verdampt. |
Citaat:
Kaas in eieren? :? |
Citaat:
|
Eitjes bakken, oven opwarmen, schijfjes mozza op eitjes leggen, eventjes in de oven. Klaar. Smakelijk !
(werkt hier altijd;-)) |
- een aardappel in dunne schijfje snijden
- fetahkaas met een vork vergruizelen(geen pap van maken) - enkele geklutste eieren in een kommetje Gooi de vergruizelde fetah in het kommetje geklutste eieren. Roer ze goed door elkaar. Bak de schijfjes aardappel in een pan tot ze goudbruin zijn. Voeg dan de inhoud van het kommetje bij de aardappels in de pan. Strooi er nog wat peper op en smullen maar !!! |
2 Bijlage(n)
Citaat:
Dit moet het absoluut meest degoutante gerecht zijn, dat ik ooit tegengekomen ben. En waarom zien die eieren okerkleurig ipv geel? Om even de vergelijking te maken, de eieren van ons Aurore tegenover zijn eieren... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be