![]() |
Wat is nu juist privé?
Ik wil gewoon eens weten wat het woord privé juist betekend:?
|
Alles waarvan je niet wilt dat anderen iets van afweten.
Dit kan dus varieren van persoon tot persoon. Het feit dat je kinderen vermoordt kan privé zijn, maar je favoriete kleur ook. |
Citaat:
Wat is uw probleem eigenlijk ? Dat je plots moet lezen dat een moderator toegang heeft tot wat onder de noemer "privébericht" wordt gecatalogeerd ? De administrator kan alles lezen wat via het forum passeert. Zowel de privéberichten als de emails via het forum. Laat vallen. Trek er je conclusies uit. Je zal toch wel oud en wijs genoeg zijn, vermoed ik. Op je enquête heb ik niet gereageerd. Nogal zinloos. Sorry maat. Rudy |
²
Het platform waarvan we hier gebruik maken, is van de eigenaars van p.be. Zij hebben hier dus ook alle rechten over. Ze zijn goddank zo vriendelijk om hier geen misbruik van te maken en ons op de hoogte te houden van onze rechten (zo neuzen ze niet zomaar in andermans pb's). Ik vind dat al behoorlijk nastrevenswaardig. Om op je vragen te beantwoorden: niemand heeft in principe zaken met wat je in je privéleven doet. Daarom ben je ook beter �*ltijd terughoudend met het verspreiden van die informatie, want er zijn wel eens mensen die alles wat ze kunnen tegen je gebruiken. Maar vanaf het moment dat je "privé" een moord begaat bijvoorbeeld, kan je bij een huiszoeking niet op je privacyrecht wijzen om de politie tegen te houden je te arresteren/je huis te doorzoeken hé. ;) Hetzelfde ongeveer gebeurt hier met de pb's. Datzelfde gebeurt ook met msn-verkeer, e-mails, telefoongesprekken, ... indien nodig (en volgens sommige zelfs 'preventief'/exploratief), en er hangen op veel plaatsen camera's... Privacy is dus heel erg relatief. |
Bedoelt Duveltje1302 wel 'privé' op dit forum?
|
Mmm... ik had het zo geïnterpreteerd omdat ik elders vragen las omtrent het lezen van privéberichten door de moderatie. :oops:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat het blad wat verder ging dan de concurrentie, kreeg het aanvankelijk nogal wat misprijzende reacties uit de 'serieuze' media. Af en toe zijn er rechtszaken, waarvoor de uitgevers gewoon budget hebben. Zo won Maxima in 2005 een rechtszaak van de Privé over de vroegtijdige publicatie van de foto's van het jonge prinsesje. Het weekblad moest hiervoor een boete betalen. Bron :http://nl.wikipedia.org/wiki/Priv%C3%A9_(weekblad) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be