Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Forummer van de week (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=169)
-   -   Ambiorix is de zestigste forummer van de week (https://forum.politics.be/showthread.php?t=109222)

Pluche 13 juli 2008 14:48

Ambiorix is de zestigste forummer van de week

Ik heb op de laatste nipper nog een kandidaat gevonden die FvdW wil zijn: het is Ambiorix, Ambiorix omschrijft zichzelf als volgt:

Ik ben Ambiorix, 21 jaar, student Geografie in Leuven. Volgend jaar "Master"-student, in Bologna(bah)-termen.

Van thuis uit al altijd flamingant geweest, al is de concrete invulling hiervan wel wat gewijzigd met de tijd. Mijn pa is ondertussen een halve libertariër geworden, maar ik heb mij afgekeerd van het liberalisme en ben zoals iedereen wel weet een overtuigd linksnationalist. Qua partijpolitiek moet ik zeggen dat ik weinig tot geen keus heb. Het VB is net zoals het NVA een zeer liberale koers aan het varen, en radicaal-links zit verstokt in een dogmatisch-belgicistisch discours. Partijpolitiek, en zeker electorale resultaten laten mij dan ook vrij koud; ik heb al sinds een tijdje mijn vertrouwen in onze westerse liberaaldemocratie verloren.

Tot zover over mijn "ideologie".
Ik neem aan dat hier ook wel verdere vragen over zullen komen. De rest van mijn privéleven en -voorkeuren, daar moet ge zelf maar achter vragen.

Pluche 13 juli 2008 14:48

De traditionele openingsvraag: hoeveel keer eet jij frietjes per maand en wat is je lievelingssaus?

Mitgard 13 juli 2008 14:55

hey ambi.
wat vind je ervan dat jouw beeld uit Ooit Tongeren wordt weggehaald om dienst te doen als viking in een fins pretpark?

Pluche 13 juli 2008 14:57

Wat is je lievelingstemperatuur qua weer?

De Garde 13 juli 2008 14:58

Kan je best hebben als links-nationalist hoor (zelfs als rechtse rakker), maar goed, mijn klassiekers dan maar:

Stel, je kan iemand uit het heden of het verleden voor één uur spreken, voor wie zou je dan kiezen en waarom?