![]() |
Aquarium
Uit verveling (en ook wel omdat ik het nog altijd mooi vind) heb ik terug een aquarium gezet.
Wie van jullie heeft dat ook, hoe groot, en wat zit er van soorten vis in en hoeveel vissen ? Ik ben terug opgestart, bakske van 1 meter lang met simpele visjes, het uiteindelijke visbestand zal er pas binnen maand of 2 definitief inzitten. Nu 11 sunset wagtail platy's (meest makkelijke visjes), 2 corydoras (er waren er niet meer, dus daar komen er ook nog een hoop van bij), en 2 ancistrusjes (algeneters). Ooit had ik 5 minimum-1-meter bakken staan in huis. Themabakken eigenlijk, volledig ingericht aan de oorspronkelijke afkomst van de beesten die erin zaten; discusbak, cichlidenbak, zuid-amerikaanse bak, koudwaterbak en een algemene tropische bak. Mijn volgende uitdaging (wsl in de loop van volgend jaar) wordt een deftige zeewateraquarium. Iemand hier ervaring mee ? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Ik krijg stress van vissen in een aquarium... vraag me niet waarom... :|
|
Geen aquarium maar volgend jaar waarschijnlijk wel een vijver in de tuin.
En een jachtgeweer om de reigers overhoop te knallen... |
Citaat:
|
Citaat:
zit met t idee te spelen om een oude zandbak van de kindjes om te bouwen ... |
Citaat:
|
volgens mij zijn reigers helemaal niet lekker
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in mijne studententijd waren er Duitse studenten met zo'n viskes in hun literpotten ... |
Citaat:
|
Citaat:
Djiezes, prikt daar eens nen datum op joeng ! :-D |
Citaat:
schrik niet ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mogelijkerwijze bezig aan de trip van hun leven :-P niet veel barbaars aan dus :-o |
LOL. Duupje heeft een aquarium gekocht
en waar gaat de discussie heen? Naar De Croo en barbaren. :lol: Dat kan alleen hier! |
Citaat:
terwijl ... Duupje aan een visbak ... dan moet ze er wel erg aan toe zijn ... :-( |
Citaat:
Trouwens ! Ik ben er helemaal niet erg aan toe. Of toch niet dat ik besef. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be