![]() |
als je gaat trouwen.. waarmee luidt je het feest in?
Ik met dit nummer:
Hatul veHatula - kat en kattin http://www.youtube.com/watch?v=iLnlx1VX9Ls&NR=1 Liefst met de band live. Oh yeah. Dat is al één reden om in het huwelijk te treden. |
Trouwen ??? 8O
:-( De volgende keer da'k zoiets idioot doe zal het met nen treurmars beginnen ... :-D |
we hebben een begrafenis-muziekjes draad gehad, nu ook maar eens een trouwfeest.
Allez, hop! |
Citaat:
Trouwen is iets dat ik niet meer van plan ben te doen. |
|
Citaat:
|
Citaat:
Ken uw roots? Mijn leven is in Keltische stijl:-). Als ik ooit trouw beginnen we met het gebrul van mijne moto en dan een Grunge/Stoner/Rock-medley door mijn groepeke, die dan helemaal belangeloos gratos en voor niets mogen komen spelen en een vervangingsdrummer zoeken for the occasion. Ik ben zelfs bereid om ze een tafel te voorzien tijdens het feest dat ze hun boterhammen proper kunnen opeten...:twisted: |
Citaat:
|
Ik ben niet voor trouwfeesten.
|
Nee, feesten zijn niet leuk.
|
Citaat:
|
Ik ken iemand die getrouwd is.
Met haar man namelijk. En ze zijn gewoon in de ochtend naar het Stadhuis gegaan en daarna koffie, taart en picknick in het Park. Lekker rielekst. Maar ik zou er wel een bandje bij willen. Liefst BoomPam. |
Citaat:
|
Citaat:
:-P |
De Pastorale.
|
Citaat:
Lullig voor degenen die zich "opgekleed" hadden , maar ook degenen met een strikje hebben zich kostelijk geamuseerd. Beter een dagje uit en erna gezellig iets gaan drinken dan een groots trouwfeest ... 8-) |
Mijn trouwdag moet de zwartste en depressiefste dag van m'n leven zijn.
Misschien ga ik dan eens doom-metal apprecieren ;-) |
Oh, lol. Naar Bobbejaanland.
Nou dat zal dan wel prima symbool gestaan hebben voor de rest van je huwelijk? ![]() |
Citaat:
Gelijk de rollercoaster hé ... recht naar beneden ... ;-) 't Doet er me aan denken da'k nog steeds geen scheidingsfeestje heb gegeven ... Sebiet m'n kinderen al eens een pretpark laten uitkiezen se ...8-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be