![]() |
Op weg naar de Vlaamse republiek!
Dank U!
![]() |
ik denk het niet , ik weet het
|
Gelle zijn er nog niet he:-D
|
Al vind ik die slogan fantastisch, de dossiervreters, chapeau: het straalt degelijkheid uit
|
We zijn er dan nog wel niet, maar toch: bedankt N-VA!
|
Bedankt voor jullie inzet
|
ah tiens, zijn er al verkiezingen?
Voor de rest: afwachten. |
Citaat:
zelfs zo vlak na zo'n crisis houdt hij dus vast aan dat Belgisch kader me dunkt ... :-( |
Citaat:
|
Citaat:
Mensen die het woord compromis uit hun woordenboek hebben geschrapt. |
Lange leve een vrij Vlaanderen!
|
We zijn er nog verre van, maar de N-VA heeft uiteindelijk wel nieuw uitstel vermeden en CD&V over de streep getrokken.
|
nu heb ik toch nog een partij om op te stemmen :D
|
Citaat:
Maar wat het confederalisme betreft heb je wel gelijk: confederaties zingen het nooit lang uit. Alleen lijkt het me vooral een formule om te verenigen en niet om te scheiden. Moet ineens spontaan denken aan 'War of the Roses', een film van een 20 jaar terug. Moet maar eens kijken wat 'confederalisme' oplevert in een geval van scheiding. |
Citaat:
|
Citaat:
Die kleine garnalen worden dan overmoedig. |
De eerste stap lijkt gezet. Eindelijk heeft men begrepen dat het niet mogelijk is met franstaligen tesamen te regeren. De franstaligen willen hun visie aan gans België opdringen : bvb. meer belastingen heffen (die komen toch uit Vlaanderen) en meer geld uitgeven en naar bodemloze putten versluizen.
:vlaander: Merci Joëlle, merci Joëlle, merci Joëlle, merci Joëlle, merci Joëlle. Le "non" est devenu la fin de Belgique. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be